Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Server A.Wallebom - Brands Hatch [online]
904 besök totalt
Åke Wallebom
Åkersberga
Här sen Dec 2002

Trådstartare

IP: 213.66.183.220

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Tydligen kruppade åkes server.. Om ni inte kan hitta den om någon minut då den borde vara uppe - starta om datorn och försök igen...

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Screenshots:

Team Swedish Racing Mates
Citera
ThomasT
Nacka - Saltängen
Här sen Dec 2002

KUUL!!

Trodde inte att det skulle gå såhär bra.
Brands är min sämsta bana, min dator laggar pga för tung grafik vilket gör att det blir väldigt svår kört.
Jag har även väldig svårt att hitta ett bra spår på denna bana...

Men loppet flöt på utan större problem, jaga efter Niklas som åkte av ganska omgående....
Niklas: Det går inte snabbare på gräset!!!

Sen var det ganska odramatiskt, jag lyckades snurra på infarten till depån och det tog 10sek att reda ut.

Lite irreterande att soppa räknaren inte stämmer, man får sitta och klura på om soppan kommer att räcka när man kör. Vilket är ganska distraherande.

Peter Lundgren
Stockholm/Hökarängen och i Tystberga
Här sen Mar 2003

Grattis TomasT till segern på server 2.

Sedan en rapport från mitt första race.
Katastrof.....................
Lyckades få ratten att klämma till på Windowsknappen på tangentbordet.
Klickade upp spelet och sen hände det igen, tog ett bra tag innan jag fattade vad det var.
Så jag har ingen aning om var jag var på banan, när det hände.
Så jag hoppas jag inte förstörde för någon.....

Annars var det Jäkli.. kul....................

//LuPuS// (i den blå Ferrarin)
Citera
Peter Lundgren
Stockholm/Hökarängen och i Tystberga
Här sen Mar 2003

Grattis TomasT
skulle det stå först....
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Tack för ett kul race!! Grattis till ThomasT!

Mitt race började med en katastrofal start.. Istället för att åka in i banan för att köra om en bil som stod still, körde jag ut i gräset... där gick det inte så fort!

Efter en masa varv lyckades jag dock kämpa mig upp o kom bakom ledande ThomasT (ledde hela racet?).. 30 minuter hade jag då fram till honom.. Jag knaprade in sekund efter sekund.. Efter vi båda hade gjort våra depåstop låg jag dryga 12 sekunder efter.. Ett par varv innan slutvarvet skymtade jag äntligen någott rött i horisonten!! Tyvärr kom jag aldrig närmare Thomas än 3 sekunder - jag började självklart göra en massa småfel när jag kom närmare (man ska inte tänka "ta det lugnt nu..." )

Det är kul med långlopp på en kort bana! Jag blev lite paff under ett av alla de varv jag jagade Thomas då Niklas helt plötsligt kom upp i ryggen på mig o pressade på! Jag trodde jag hade flera sekunder till bakomvarande bil.. men det visade sig att Niklas just hade kommit ur depån när jag kom förbi! Dessa race leder till skojigheter

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Loppet var verkligen skitkul förutom mitt resultat

Fick Pole Postion som jag aldrig fått förut!!!! Förstavarvet blev kanon, hade Thomas flera sekunder efter mig.... Sen kom Misstag 1, jag körde ut på gräset.. VIPS så var man 4:a.

Körde så ett tag då jag plötsligt var ikapp en gul Porsche och en blå Ferrari. Jag tänkte att jag skulle ligga bakom dem och bevaka ett tag tills de gjorde ett misstag.. Det gjorde de! Sen hamnade jag bakom Per i sin gula Porsche. Där tejpade jag mig fast bakom honom och avvaktade ett misstag från hans sida. Det kom ca 6 varv senare. Kanon nu låg man tvåa! 40 sek bakom Thomas!!!! Jag körde ett par snabba varv och var ca 30 sek efter, då MISSTAG #2 sker. De jävla däcken har gjort sitt och jag åker rakt fram vilket leder till att jag var åtta!!!!!

Slutade dock fyra! Tack för ett bra race!

Team Swedish Racing Mates
Citera
Racingsimulatorer
904 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande