Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2003-04-22 Tisdagsträning på Knutstorp med rejsakändisar..
1 besök senaste veckan (3282 totalt)
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2457


Trådstartare
Kul att se och träffa en massa rejsafolk i depån på Knutstorp

FSN och Pär var där med sina 924:or, resten av oss sparkade mest däck

Pär börjar också få upp farten i gula faran nu, såg ut att gå riktigt bra på slutet! thumbs up

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
rylander
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 628



Det råkar väl inte vara någon som har en massa bilder eller så?? Skulle ju vara skoj att se 924:orna in action!

/Patrik

_________________
/Patrik Rylander
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



Johan f.k.a M3E30 skrev:
Kul att se och träffa en massa rejsafolk i depån på Knutstorp

FSN och Pär var där med sina 924:or, resten av oss sparkade mest däck

Pär börjar också få upp farten i gula faran nu, såg ut att gå riktigt bra på slutet! thumbs up



Aha, var vi fler än dom tre ovan uppräknade!? Synd det missade jag.

Hmm, vet inte om 1:16-tider är så upphetsande . 1:10 ska ju tydligen vara en bra RoadsportB-tid, 2-3 av dom sekundrarna kan jag räkna ur ut hur&var dom kan hämtas in (fast det är en annan sak att verkligen göra det...). Dom sista 3 sek vet jag inte än ivf, men det kanske löser sig så småningom.

Kände mig lite som när man var ute och körde bil i vanliga trafiken för första gången när man var 17.5, dödstrött efter 15 min. Hade absolut inte orkat med ett 90-min pass i en långsloppsbil i så kraftig trafik. Hatten av dom nybörjare som pallar det

_________________
Pär Hylander
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2457


Trådstartare
Det som gör det jobbigt på en tisdagsträff är helt klart de stora fartskillnaderna. Fanns ju biler som roterade runt på 1.08 (och kanske snabbare)

1.16 är inte så dåligt ändå, tiderna kommer att sjunka allt eftersom rutinen kommer.

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



Johan är cool Dom ska åka tävling till helgen, han glider omkring i depån på tisdagen hur lugn som helst utan att veta om räserbilen som står hemma i garaget ens startar...

_________________
Pär Hylander
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2457


Trådstartare
Pär Hylander skrev:
Johan är cool Dom ska åka tävling till helgen, han glider omkring i depån på tisdagen hur lugn som helst utan att veta om räserbilen som står hemma i garaget ens startar...




Hehe, skenet bedrar nog lite, är mycket som skall ordnas. Ikväll börjar tokmecket då de sista delarna anländer. Blir nog uppstart ikväll/natt. Sen är det vagnboksbes. på torsdag antagligen. Hur lugnt som helst

Ägnade gårdagen till att spionera lite på konkurrenterna i ERF, ser bra ut

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Eftersnack
2003-04-22 Tisdagsträning på Knutstorp med rejsakändisar..
1 besök senaste veckan (3282 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande