Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (18083 totalt) |
Han har nyligen köpt GT2:an så det va nog inte han iallafall. Möjligtvis förra ägaren. Men han höll ju sig iallafall på asfalten fast med nöd och näppe ![]() |
||
Klubben/företaget där har 9-3:or varav några av dom av Viggen-modell som utbildningsbilar. Fick chansen att åka några varv med Peter Sanell i en sådan. Kan inte påstå att Viggen imponerade, kändes lite som att vara ute i en rundbottnad fiskebåt i storm, snacka om krängning och initial understyrning! Men det var kul att åka med ![]() EDIT: Det var väldans vad jag är kritisk och gnällig i den här tråden! Lovar att skärpa mig! _________________ Pär Hylander |
||
Ja, det kunde man kanske ana? ![]() Viggen måste både SAAB och köparna ha slitit sitt hår över? För SAABs del: Det har sålts 75st. i Sverige (men den sålde bra i USA) För köparna (som rimligen varit riktiga SAAB-entusiatser) : 400' för en bil som ett år senare skåpas ut av 9-3 Aeron för 100'mindre.... Mvh / Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||
det var en bra kväll på mossen tycker jag..många fina bilar osv..men nu bär det ivägl till Knutstorp imorgon för körning på en underbar bana..ha det bra alla
![]() Hittade inte dej Claes i depån.. ![]() _________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
Det var inte du som körde en helvit M3 E30 med 17" och väldigt läcker väghållning? _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
OK! Då var det du som bromsade dig förbi mig på start/mål ett varv. Mycket läcker väghållning som sagt. Låg riktigt fint i kurvorna. Vad sitter det för prylar på kärran? _________________ Claes Haglund Högspänning till vardags och högoktanigt till helgen |
||
sitter konis ställbara grupp N chassi på den (stötdämpare + fjädrar) sen sitter det BMW:s Grupp N fjäderbenstallrikar som ändrar camber vinklarna fram åxå..
_________________ Fredric Sjöblom ------------------ BMW 5 -16 Mini Cooper -15 Huqvarna FE 350 -17 |
||
den där audin på bilderna såg ju lite hårig ut
![]() ![]() mvh Peter |
||
Koni grupp-n? är det coilover i bak ? ställbart hur? ..är lite nyfiken på uppgradera chassiet på min m3.. har bmw/bilstein grupp-n (icke ställbart) mvh Peter |
||
De är en SLC bil, finns nog något om den där. Har för mig att de sittern en 4:a i den. (quattro competiton) _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (18083 totalt) |