| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace i Rally Masters någon kväll???
|
1576 besök totalt |
|
Skulle vara kul att gasa lite Rally Masters,någon som är på?
|
||
|
Kan vi göra...testade nyss RalliSportChallenge
fasen att det spelet dog ut...och att det inte kom någon patch till växellådan när man har ställt in den på "long" >
|
||
|
Rally Master
Det skulle vara mycket kul att vara med er Kavic o Schumi i lite rally. Men jag har ett ATI kort i min maskin så det spelet fungerade inte så bra med det. Synd synd synd !!! Men ha det så kul ni andra. Mvh/ Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Re: Rally Master
Mycket tråkigt Stig ,För jag skulle mycket gärna spöa dej i Rm hehe,Vilket jag inte tror jag gör _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Vad var det för knas med "long"? RSC1 eller 2? /Claes (@dice) _________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||
|
RM funkar inte med ati 9800 och den generationen, x800 funkar.
i RSC 1 som finns till pc så är det en bugg med lådan ifall du ställer om från kort till lång så ändras bara femman och sexan. så blir långt hopp från fyran. sen är det en stor bug att RSC2 inte finns till pc |
||
Haha! Jo
ok, det var pc versionen. Den har jag nog aldrig spelat. _________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
||
Håller med om den stora buggen att RSC2 ej kom till PC
|
||
|
dice gör väl bara en massa sån här "springaruntochskjutapåvarandraspel" nuförtiden och inte racingsims som alla riktiga spelutvecklare
BF-serien är ju dock rätt bra, får ta och skaffa när jag jag inte sitter på det här nedrans modemet sen. _________________ Martin Öberg
|
||
|
OT!!
Bf2 är grymt bra! Å Dice har oförskämmt fina lokaler.. Min polare som jobbar på dice är tyst som muren om vad som är på g men min gissning är att Dice går åt konsol-hållet
_________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||
Men se till att dom fixar RSC2 till PC nu!!!
|
||
Kolla här Totte http://www.takeforum.com/forum/rally Server IP. 213.112.66.110:16666 _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1576 besök totalt |