Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ringen BTG 8,57 i en Saxo.
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (7191 totalt)
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4078


Trådstartare
Jag fick ett mail från Espen där han skriver om en "Tor Eide" som har kört på 8,55 i en Saxo, om det är BtG så är han ju 2 sek snabbare än olivier.
Är det någon av er som var nere i påsken som har hört något om det.

_________________
Mvh
Lennart Jarmyr!
Citera
christers_mille

Här sen Apr 2003
Inlägg: 81



Hejhopp, ang. Olivier kan jag informera att han kor po standard-däck o inte bara det utan han har mismatchade däck fram o bak.

o det e inte ens sportdäck utan hans dimension e EXTREMT ovanlig so det finns bara en enda däckstillverkare i hans region som säljer den, tror att det e 175/50-14 eller om det va 165-ngnting ännu konstigare

Skulle va kul o se olivier i en bil med mycket HK, antingen skulle han krascha eller lyckas med samma typ av varvtider som Norrmännen

_________________
Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:)
Citera
Lennart Jarmyr
Motala
Här sen Dec 2002
Inlägg: 4078


Trådstartare
christers_mille skrev:
Hejhopp, ang. Olivier kan jag informera att han kor po standard-däck o inte bara det utan han har mismatchade däck fram o bak.

o det e inte ens sportdäck utan hans dimension e EXTREMT ovanlig so det finns bara en enda däckstillverkare i hans region som säljer den, tror att det e 175/50-14 eller om det va 165-ngnting ännu konstigare

Skulle va kul o se olivier i en bil med mycket HK, antingen skulle han krascha eller lyckas med samma typ av varvtider som Norrmännen


Bra att du skriver det här om standarddäck Anders tror inte på att han kör på det, det går inte åka så fort med standatddäck som han gör, säger han.

Vad menar du med samma typ av varvtider som Norrmännen.

_________________
Mvh
Lennart Jarmyr!
Citera
christers_mille

Här sen Apr 2003
Inlägg: 81



Espen, Tor-Eide osv, som jag har fattat e dom fantastiskt snabba med ganska billiga medel.

Alltsa som olivier

_________________
Christer Hallgren, München/Tält vid Kallenhard:)
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



Lennart Jarmyr skrev:
Bra att du skriver det här om standarddäck Anders tror inte på att han kör på det, det går inte åka så fort med standatddäck som han gör, säger han.


Visst tror jag på att han kör standarddäck nu när det är klargjort. Jag erkänner dock villigt att den fart han håller på videon och den faktum att det är nästan gnisselfritt gjorde att jag utgick ifrån att det var R-däck.

Man lär så länge man lever.

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Nürburgring
Ringen BTG 8,57 i en Saxo.
<<   1, 2, 3
2 besök senaste veckan (7191 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande