Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
ISTRÄFF i LYCKSELE
1227 besök totalt
marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006

Trådstartare
ISTRÄFF i LYCKSELE

Hejsan, intresserad av att åka isbana?

På lördag den 11/2 ska vi åka bana snacka skit å grilla korv. Är du intresserad av att delta är de bara att dyka upp. Vi har haft flera träffar tidigare och kommer att ha flera framöver. Boka upp den 18/3 för då blir de trevligt.

Ni som är intresserad av att se hur våran bana ser ut kan titta in på www.alltomlycksele.se/lmu för mera information om både oss och banan.

Mvh Collin Mc. Wrrr

Stockholm
Här sen Sep 2004

Vilken tid är det som gäller? Hur länge håller ni på? Ev dyker jag upp imorrn!!

Umeå
Här sen Feb 2004

http://forum.savarturbo.se/viewtopic.php?t=6812 står det kl 11, så vi åker väl från Umeå vid 8.30 tiden så man hinner med avlastning och allt annat som brukar ta lite tid.

/benny

BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil!
Citera
marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006

Trådstartare
Att dyka upp är de trevligaste man kan göra, jag har varit med traktorn å prepparerat banan lite bättre i kväll, fyllt på vedförådet å byggt en annan snöhög att filma från eller för barnen att leka i...

Väl mött!

ring knutstorp
Här sen Jan 2003

marino carlsson skrev:
Att dyka upp är de trevligaste man kan göra, jag har varit med traktorn å prepparerat banan lite bättre i kväll, fyllt på vedförådet å byggt en annan snöhög att filma från eller för barnen att leka i...

Väl mött!

Trevligt initiativ - men fasiken vad långt det blir för mig att ta mig dit :-)

släng upp bildern på stuntmannen du har inom familjen - jag tror att rejsafolket skulle gilla dem faktiskr även om motorsportinriktningen hos stun tmannen är två-hjulad :-)

Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

Förmodligen så kör vi nu på lördag igen, alltså den 25:e februari.

marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006

Trådstartare
Mycket trevligt, ska se om vi inte kan flöda upp lite vatten i fårorna men som sagt att banan är breddad så man kan välja andra spår nu om man vill..
Själv kan ja inte delta då ja ska på en heldagskurs i arrangemang å lägga mina åsikter å snappa upp ett å annat tips.

Mvh Marino

Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

nzorikko skrev:
Förmodligen så kör vi nu på lördag igen, alltså den 25:e februari.

Vi kör den 4:e mars istället.

marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006

Trådstartare
Den 4 mars så är de ju marknad i Lycksele, säkert en hel del med drag då på stan, kanske om vi har tur så kommer classes garage upp från tv-4 motor och gör reportage om isträffen den 18 mars. En polare ringde mig från stockholm idag som hade snacka lite me honom så jag har mailat iväg all info ida.

Nu har vi ju även stängt av banan och håller på att reparera den till nyskick. De är ju en hel del + grader med så de var lägligt. banan har flytit ut nu efter att vi fyllt på den underifrån med ett gäng kubik vatten så nu är de bara att invänta minusgraderna.

Ha de så ses vi nästa gång!

Mvh Marino

Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002

Vi är på gång, vi är laddade, vi är .....

Isen ska enligt uppgift vara slät som ett salsgolv, dessutom 120 cm tjock. I Lycksele vet de minsann hur man preparerar en isbana.

marino carlsson
Lycksele
Här sen Feb 2006

Trådstartare
Det blev ju rätt trevligt i lördags.. kommer säkert upp några filmer på savarturbo inom kort.
Kul att ni kommer,,

ISTRÄFF i LYCKSELE
1227 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande