Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2769 besök totalt |
Camberplattor/topplagring till E36
Tjena, Ja, jag vet att detta inte är rätt forum, men ingen verkar veta i de andra forumen. Kanske inte så många som tar detta steget? Nåväl, jag vore hemskt tacksam om någon kan berätta var jag får tag på sådana till min E36:a? Jag har fått fatt i en 325 coupe -1993 som stegvis skall förvandlas till en cup-bil... _________________ Patrik Skoog |
_________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
Putrix,
Denna sida är lämplig om det som diskuteras är klubbrelaterat. Camberplattor till E36 är inte direkt klubbrelaterad, men vi får göra ett undantag för en kommande Cupbil. Här är ett tips (bläddra till slutet av sidan): http://www.turnermotorsport.com/html/show_category.asp?txtsearchParamCat=suspwheels#SuspensionMountsandBushings EDIT: Micke och jag har tydligen samma länkar under "Favoriter" ![]() _________________ BMW MC-klubben |
Ytterligare några förslag:
Ireland Engineering och två lite närmare (UK) Moseley Motorsport CA AUTOMOTIVE TECHNOLOGIES LTD googla lite med "E36 camber plates site:.uk" och liknande så hittar du mer ![]() _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2769 besök totalt |