| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Vilken rFactor-version ska vi köra på i ligan?
|
1095 besök totalt |
|
1070 tycker jag, jag har alltid lite svårt för beta, tycker det er bara för de som vill se framtiden inte för ligor som vill ha ett stabilt spel!
|
||||||
|
Re: Vilken rFactor-version ska vi köra på i ligan?
Hur får man bort 1.081 i så fall?? o ställer det till några problem när man ska ta bort den, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Kolla in här! http://f1rst3.com/forum/index.php?sh |
||||||
|
Tack,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Snälla,bestäm hur det ska vara nu...ska det vara massa trassel kommer folk att sluta köra.MORFF kör väl med 1.081 väl?Ska vi hålla på att byta varje gång vi ska köra någon annanstans?För min del är det skit samma med vilken bara ALLA kör med samma!!!
|
||||||
Instämmer till 100% Schumi.Att jag skrev om det var bara för att det inte gick att köra mot andra servrar online för dom flesta har tydligen fortfarande 1.070,Men jag har nog kvar 1.081,Jag fick inte bytet att funka i går när jag tänkte köra lite med ,jont3,men det sket sej.Så nu har jag kvar det jag har,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
ja, precis, beta 1.087 har precis släppts...
http://rfactor.net/index.php?page=ne _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
|
ja, vi har väl lärt oss nu att vi egentligen borde köra officiella patchar....
Det dröjer nog bara nån vecka eller så tills den officiella patchen är klar och då kommer väl Lienz också
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Vilken rFactor-version ska vi köra på i ligan?
|
1095 besök totalt |