| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Publik GTR-server
|
1528 besök totalt |
|
Publik GTR-server
Jag har satt upp en GTR-server under namnet rejsa.nu | Porsche CUP. Servern kör alla orginalbanorna. Är det några inställningar som bör ses över/ändras så säg till då jag inte är en fena på GTR direkt. Server är upp 24/7 och finns under adressen xpl.se (81.26.232.221). Hoppas vi ses där! Uppkoppling: 10mbit Slots: 20 (ändras vid behov) _________________ Tobias Harling |
|
|
|
|
|
jag har lite problem, när jag skall skriva lösen så när jag trycker 1knapp, så kommer 4-5 stjärnor upp precis som jag skulle ha tryckt flera ggr! NÅGON SOM VET VAD SOM HÄNDER? Har pluggat ur alla mina rattar + bytt tangentbord!
EDIT: okey nu är det så att om jag blixtsnabbt trycker så får jag 1-3 stjärnor så det er nått fel med känsligheten! ingen som har en lösning? |
|
nej jag har ett saitek(som jag vet kan strula och ett labtech. Båda med kabel! Kollade GTL som jag pecis köpte och den gick bra att logga in sig på!
|
|
jag har kollat i forum och hittat fler som har samma problem med Athlon 64x2 men ingen har skrivit en lösning:(, någon här som har athlon x2 processor?
|
|
okey, jag tog bort GTR, installerade det på nytt, fick samma sak! Jag tog bort GTR igen och använde StarForce removal och installerade det igen så funkade det.
|
|
Jag hittar inte servern. Är den nere?
Mysko var att jag var tvungen att registrera mig igen för att kunna söka efter tillgängliga servrar. Kunde regga mig med samma användarnamn igen som funkade för en vecka sedan.
EDIT: Hittade den nu när jag sälkte i lobbyn. Gick tydligen inte med direct IP. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
![]() |
Racingsimulatorer
Publik GTR-server
|
1528 besök totalt |