| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 - PCC @ Zolder - 12 mars
|
3670 besök totalt |
|
Nu har jag testat bägge versionerna av Zolder.
På min maskin märker man en stor skillnad. På V1 så dyker FPS under 60 ett flertal gånger när jag e själv på banan plus att det känns som att åka omkring i sirap. Kan ju vara så att det inte märks för dom som har Monstermaskiner ! Sen finns det en depå bugg på V1 också, om man åker igenom depån så räknas inte det varvet. Vad gäller greppet så går det precis lika fort eller långsamt på bägge versionerna för mig iaf. _________________ /Mats Karlsson |
||
|
|
||
Ville bara påminna om att vi kör med denna version! |
||
Jag har ej ominstallerat rFactor och har ej Zolder V2??? |
||
|
ok....prova att minska ner känsligheten på gasen....
Prova att ladda ner banan...länken är snabb. Jag laddade i 200 kb/s....Ta bara bort den gamla Zolder-mappen....Inge märkvärdigt egentligen... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
F*n va surt....Kunde inte joina via routern (ett gammalt problem som dyker upp med jämna problem...
) så jag kopplade förbi routern. Då måste jag ju ha brandväggen igång....Å resten är historia.
Men det är lugnt. Jag är inte bitter. Ligga etta och hamna på skrivbordet gör ju varje man glad. _________________ // Thomas Granbacka ZZ Racing International |
||
|
Tack än en gång för en otroligt roligt rejs! + ert tålamod för en knasig server
Nu är det en HEL LÅNG vecka till nästa rejs men den som väntar på nått gott.....
|
||
|
http://hem.bredband.net/b300411/rejs
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 5 - PCC @ Zolder - 12 mars
|
3670 besök totalt |