| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Road America, 22/3, 20:00
|
2930 besök totalt |
|
Tror nog det kan bli skoj med GT-bilar trots allt. Bara jag lär mig att bromsa i tid. Går ju lite fortare än med NGT-bilarna...
Road America har jag kört i Forza förut, men det var inte till så stor nytta... _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Hm... skumt det där. Då kan vi inte köra denna banan. Då får det bli att testa någon annan. Förslag?
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Det där felet kan ju ha med ståede start att göra oxå. jag fick inte heller någon countdown, o när jag upptäkte det (i sista sekund skulle jag tro) så hann jag klicka igång. _________________ Henrik Rosén |
||
|
Aha, han menade så med countdown. Det fick inte jag heller. Men när jag väl kom ut på griden funkade nedräkningen. Trodde alla fattade att det var rejs när jag skrev det.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Hehe.
Det kommer blir rejs på söndag med, dock ej som kommer räknas till ligan. Den drar vi igång nästa helg nämligen. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
Det var snällt av dig Marcus att inväta oss fåglar som e ute o flyger på söndag. _________________ Henrik Rosén |
||
Nja flyger inte så mycket, men har en son som näst intill gör..
|
||
It's ALIVE .
The Black Knight har kommit ut ur garderoben. Välkommen till forumet Tony .
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Road America, 22/3, 20:00
|
2930 besök totalt |