| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR @ Assen tisdag 28/3, 20:00
|
2 besök senaste veckan (3171 totalt) |
|
Serverinfo (dedikerad server): IP: 83.233.59.243 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bilar: Valfri GT- och NGT-bil. 400hk Exigen får ni gärna med köra. Ni som inte vill köra Exigen måste ladda hem denna om ni inte vill se en pacecar istället. http://macen.nullnet.com/gtr/Exige_T Bana: Assen http://macen.nullnet.com/gtr/Assen_2 Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel Däckslitage: normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Kul bana. Synd att två fick 1fps-buggen. Kanske inte ska köra den banan då. Eller så får vi försöka köra directX-server istället. Ska installera cd-spelaren och testa.
Resultat:
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
Testade 5 g att komma in men det gick inte,När det började att ladda upp banan så åkte jag ur hela tiden till skrivbordet ???
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
det hände mig med , så jag fick gå in i mappen locations där banorn ligger å flytta Assen för dom hamnade i en mapp som heter gamedata som låg i locations å flytta ut Assen i locations,
rörigt va men det funkade sen.
_________________ Jimmy Bengtsson |
||||||
oki, Ska testa det Tack för tipset _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Lätt att skylla på GTR när det oftast är handhavandefel...
|
||||||
|
Va fasen är det som gör att jag hela tiden får 1fps? och, det är inte bara på addon-banor.
Det är jäkligt trist. |
||||||
om det är mej du menar så har jag aldrig utgett mej för att vara expert på datorer, Så det kan nog stämma att det är skit bakom spakarna, Men då är jag tydligen inte ensam , För det värkar som att många har problem, Det konstiga är att det fungerar bra i andra spel som jag kör, ca 10 stycken,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Kavic: Lätt hänt. Hoppas det var det som var felet.
Jimpa: Den servern jag kör nu (som inte kör directx) kör allt i en liten console, alltså laddas ingen grafik för spelet. En DirectX-server laddar en massa grafik och är mer krävande. En del som har 1fps-buggen påstår att icke-DirectX-servern kan vara felet. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (3171 totalt) |