| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dag 3, GTR @ oschersleben & Anderstorp sön 23/4 19:00
|
3130 besök totalt |
|
Dag 3 av 5 i vår liga. Serverinfo (dedikerad server MED DirectX): IP: 83.233.59.243 (Direct IP) Lösenord: rejsa Bandbredd: 10Mbit GTR version: 1.5 Bil: Valfri NGT (som ingår i spelet). Banor: Rejs 1: oschersleben Rejs 2: Anderstorp Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Inga skador (du måste själv bocka ur "disable damage") Inga hjälpmedel. Däckslitage: Normal Depåstopp: Inga Startprocedur: Rullande start Träning: 10min Kval: 5min Rejslängd: 19min (Rejsstart ca. 19:15) OBS! om ni har problem att logga in med ert konto, skapa då ett konto igen med samma namn. SimBin verkar ha tagit bort en hel del konton. http://macen.nullnet.com/gtr/ _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
åhh... vad skoj för dig Daniel! Uscherstoten är min "inte-favorit"-bana...
[edit]: Hur skulle vi göra med problemet när de som joinar inte syns? Är det "krav" på att sätta den inställningen till Always eller? Någon som hittat om det är serverstyrt? _________________ Henrik Rosén |
||
|
Jag har ändrat i inställningsfilen så att nya som ansluter, alltid ska laddas. Vi får se hur det funkar. Galne brukar ju vara den som folk mest kör på, så han får avlägga en rapport sen.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Hallå grabbar jag har inte tid själv i kväll så en polare får köra för mig hoppas ni har översende med det han har spelet själv men han har inte bredband han heter Lille Lars men han kör med mitt namn, om det går bra
_________________ Jimmy Bengtsson |
||
|
Försökte joina tidigare men hittade inte servern o nu är det inte practice längre. Kan jag hoppa in innan race och starta sist?
|
||
|
Stor ursäkt till Marcus för att jag körde på dig. Jag var lika klantig som Ide i San Marino idag.
CTD när jag försökte kolla bästa varvtiderna efter målgång . Min GTR tål tydligen inte det. Skall sluta med det, dvs att kolla bästa varvtid. >
Skumt på extra varvet som blev vid starten. Plötsligt var jag helt ensam på banan och efter några sekunder dök alla upp igen och var jag inblandad i en krasch.
_________________ Koit Reispass |
||
|
Idag var både roligt o tråkigt... Roligt att det var rejsdag... Och att spelet till sist lät mig köra (se några inlägg tidigare)... men tråkigt att det strulade så mycket på Anderstorp... Var det NÅGON som startade på den plats man kvalat in på?
Jag körde i från första långsvängen till start-o-mål rakan utan några andra på banan... när de väl kom tillbaka så var det världens hallaballoo bakom mig. _________________ Henrik Rosén |
||
|
Koit: Det är lugnt. Lite dumt ställe att försöka köra om på kanske.
Jag låg fyra på oschersleben och hade kört bra hela rejset. Ser Tomas Reinicke snurra framför mig och har en bil bakom som jag slåss med. Brakar rakt in i Tomas Reinicke och ut i grusen. Kommer ut på banan igen som sexa.
Jag märkte med på Anderstorp att det blev megalagg under formationsvarvet. Mycket märkligt. GTR är verkligen inte stabilt. Tur att tvåan kommer snart. Jag skulle även vilja berömma alla fina omkörningar folk gjorde på mig. Riktigt snyggt kört! Kul med lite fighter där man ligger två i bredd i kurvorna. Repris, oschersleben: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise Repris, Anderstorp: http://macen.nullnet.com/gtr/reprise _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3130 besök totalt |