Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2116 besök totalt |
Modelejon?
...eller Puma? Köpte ett par såna här idag, bra att köra bil med! ![]() http://motorsport.puma.com/products. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Dessa skor har det väl diskuterats mycket om i tidigare trådar.. Är de inte jääkligt varma att gå runt med nu i sommarvärmen?
Svart o gult var fint förresten!!! ![]() ![]() |
||||
Sommarvärme vet vi inte vad det är här i Åre... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jo du , som sagt , (modelejon)
![]() ![]() ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
Stod och glodde på nån sån där rejsmodell när jag köpte skor senast. Var från nån annan tillverkare, men dom hette "Alesi", det var ju fränt! Men de gick inte att ha på fötterna, så det blev inget.
JohanR _________________ Johan Rådlund |
||||
Räcker det med halva? Tror vi ska börja prata procentsatser här... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Tack , (behövde det) ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
Vilken JÄKLA tur att man har breda fötter som aldrig skulle få plats i ett par racepjuck. Pah!
![]() /J |
||||
samma här S-A-M, jag tyckte de va sjukt obekväma... hade man gått in dem ett tag kanske... är lite sugen faktiskt, pedalerna i min nyinskaffade impreza sitter väldans nära varran
![]() edit: ![]() la till en bild ![]() _________________ Pontus Fyhr |
||||
|
||||
FRÅGA: Vad har rejsa.nuanvändare för skostorlek?? Jag har vandrat runt på alla nilsonbutiker i stan idag och ÖVERALLT är 43-44 slutsålt!
![]() Tips på ställen man kan leta? |
||||
Man är konstig eller så är man fjortis. ![]() ![]() |
||||
Jag gjorde samma sak i höstas. Men då var det verkligen slutsålt överallt. Tjejstorlekar var det dock inte några problem att få tag i =D Andra som säljer är: Stadium och även Footlocker i Gallerian och ett ställe nere vid plattan. En sportaffär på NK hade också men inte i min storlek. _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||||
Tack för tipsen Andreas!
Nu visade det sig dock att jag sprungit runt halva stan helt i onödan.. Jag skulle, istället för att springa runt halva stan, gått runt hörnet o kollat på fältöversten... där fanns skorna (dock bara de beige:a och röda) i alla möjliga storlekar! Efter att ha gått lite i skorna börjar man ju fundera på att det måste vara jäkla lätt att vricka fötterna i såna här skor! Ska förövrigt bli intressant o ta första bilturen med skorna... |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2116 besök totalt |