Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1434 besök totalt |
2006-05-03 Falkenberg träning
Nu är det snart dags, det blir premiär för mig i år. Det blir dessutom premiär med för mig med nya chikanen som fördubblade antalet vänstersvängar. FSN och Josen verkar som dom ska dit, ngn mer? _________________ Pär Hylander |
||||
Har kört många varv på F-berg, men detta är 1a med nya chikanen. Men....kurva som kurva ![]() Hoppas bara jag får ordning på mitt bromssytem ikväll bara...har inte lyckats lufta ur en luftficka på hela helgen ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Syns nån annan gång ![]() F-n, sånt här skall ju vara fixat i god tid...tur iof att packningen inte gick på banan... _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
Hej killar!
Undrar bara när börjar körning på Falkenbergs banan, är det öppet för allmänheten och vad det kostar att köra isf om det går?Har aldrig kört på Falkenbergs bana fast att man bor i Halmstad,det hade varit jätte kul att prova på!!! MVH CALE _________________ Saud omerovic |
||||
http://www.falkenbergsmotorklubb.se/ Licens, bil och personlig utrustning som uppfyller säkerhetskraven. Kostar 300 pix. _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
Tack för information superMog eller Mickael!
Pratade nyss med en kompis och han sa till mig att han trodde att det var bara för dem som hade licens(han hade rätt).Det har inte jag, men i år är det tänkt att ta den?! MVH CALE _________________ Saud omerovic |
||||
Finns enheldel info här på Rejsa för dig isåfall. Licens-kurser finns det gott om. Kolla in 'Bankalendern' och använd 'sökfunktionen'. -Lycka till ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
http://www.svkg.nu/ 25-26 maj på Kinnekulle. Skynda och kolla om det finns platser kvar. -Rekomenderas!!! _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1434 besök totalt |