Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-05-06 Gelleråsen
<<   1, 2, 3
9462 besök totalt
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Jag hittade dessa tider för jämförelse på sportinfo: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=391436#391436

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
nailhead
Finspång
Här sen Apr 2003

VincentM skrev:
Think it's the best action pics of my car I have ever seen. Thanks a lot thumbs up

Vincent: Du har ju ingen banbilstråd ..du är ju inte direkt minst entusiastisk här inne över att fara runt runt på banorna

VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

Staffan Bergholm skrev:
VincentM skrev:
Think it's the best action pics of my car I have ever seen. Thanks a lot thumbs up

Vincent, berätta om vad du uppskattar att det är för skillnad på varvtiderna efter ombyggnaden, det är säkert många som är intresserade thumbs up

Sure !

Last year's fastest laps were 1,155 to 1,16 but mostly 1,16 times.
This week-end the fastest laps were 1,145 1,15.
1sec faster on my 1st day out for the year (not been at the wheel since september), with new stuff on the car that I need to learn and a new track section where I am sure I can improve a bit.
My conclusion is that 1,5 to 2secs faster should be achievable ! I hope to get to low 1,13... and I still will not hang to the guys in PCSR

VincentM
Stockholm
Här sen Jan 2004

nailhead skrev:
VincentM skrev:

Vincent: Du har ju ingen banbilstråd ..du är ju inte direkt minst entusiastisk här inne över att fara runt runt på banorna

I sure have one it's just not updated. I ll do it someday but it takes time to list the modifications nowadays

kraft
Stockholm
Här sen Feb 2003

Sklillnaden i tid beror på vilken typ av bil man har, jag utvärderade och gemförde filmer och tider från förra året och kom fram till att det skiljer max 0,5 sek på min bil, eller så körde jag nya trösen som en sopa

Värt att notera är att STCC körde 2sek snabbare på anderstorp iår, och den är väl inte ombyggd?!

Tidigare: EVO IX
Tidigare: S2000 turbo
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004

kraft skrev:
Sklillnaden i tid beror på vilken typ av bil man har, jag utvärderade och gemförde filmer och tider från förra året och kom fram till att det skiljer max 0,5 sek på min bil, eller så körde jag nya trösen som en sopa

Värt att notera är att STCC körde 2sek snabbare på anderstorp iår, och den är väl inte ombyggd?!

Det tror jag inte, det är väl bara depåbyggnader m.m. som skulle byggas på Anderstorp.. Så STCC bilarna kan man nog kanske inte riktigt lita på då de är under utveckling mest hela tiden.. Visst, ingen F1 men ändå..

Sedan tror jag inte att du körde som en sopa genom trösen..

Stockholm
Här sen Jan 2004

kraft skrev:

I hope you are right ! Would mean I was already faster than last year by half a sec but somehow looking at my driving it didn't seem really that fast...
We will see soon enough !

Espen S. Andersen
Norge
Här sen Maj 2006

Ny på att skriva
inlägg i forumet

En fantastisk flott dag på Gelleråsen.

Vi hadde det goy nok en gang:

///Mvh

Espen S. Andersen

2006-05-06 Gelleråsen
<<   1, 2, 3