Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1379 besök totalt |
2006-05-19 Banracinglicenskurs på Linköpings motorstadion
Hej! Den 19/5 nu på fredag ska jag åka till Linköpings motorstadion för att ta den efterlängtade banracinglicensen! ![]() Är det någon mer härifrån Rejsa som ska dit?? ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Jasså! Haha! Ja jag såg faktiskt att de uppdaterat SMHI's hemsida åt det bättre hållet nu! Morgon och eftermiddag ska det vara uppehåll, sen regn på kvällen, men då kör man väl inte ändå. ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Hehe! Nähä varför säger du så ![]() ![]() ![]() ![]() Det är kul att bilen går som den ska nu! På Mantorp körde jag runt med kassa tändkablar, men det visste jag ju inte då... Så det kändes rätt bra att du sa att jag inte fick köra nått mer framåt eftermiddan. Man är ju lite rädd att nått ska paja när den går kasst och man inte vet felkällan än! ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Ja vi fick papper att skicka in för både Tävlingslicens och funktionärslicens. Jag ska bara skicka dem till dig för underskift först! _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Hehe! Ja det hade ju varit bra! ![]() ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1379 besök totalt |