Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1215 besök totalt |
2006-09-17 Inbjudan RS-bana på Lunda med Seatklubben.
Seatklubben och Skodaklubben kör RS bana på Lunda den 17 september. Nu har ni på rejsa möjlighet att få medverka genom att återstående platser erbjuds er. Info: RS-bankörning på Lunda 17 september Nu har ni äntligen chansen att få gasa av er tillsammans med Seat och Skoda. SCS har hyrt Lunda flygfält söndagen den 17 september för RS-körning. Vi kommer att sätta upp en konbana liknande Superstage och Challenge. Priset är 250kr/bil för hela dagen. Anmälan görs till Klucken på klucken@seatclubsweden.se eller i denna tråd. Antalet platser är begränsat till 20, först till kvarn gäller. Mer info skickas till de som anmält intresse. _________________ Mårten Kluck |
||
Synd att jag fortfarande är på Gotland då. Annars hade jag kommit!
Konbana är kul. Undra om det finns någon Seat där som man fortfarande känner igen?!? |
||
Jag kommer! du har mail. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
Jag och en polare kommer. Först kinnekulle på Lördagen och sedan konbana på Söndagen, vilken helg!
![]() /Johan _________________ Johan Karlsson, Golf Gti mkII 16V, Skoda RS Kombi och Caddy "Servicebil" Proper Planning Prevents P*ss Poor Performance |
||
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1215 besök totalt |