Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8786 besök totalt |
Innebär det att jag får ta med mig en "gäst" som också blir bjuden? ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Jag såg många med kamera i helgen..
![]() Var det ingen som hann få med mig på bild? ![]() Niklas, om du eller någon annan har några bilder på mig i Röda Miatan utan båge.. KEC844.. Jag skulle bli riktigt glad om det dök upp nått. Här eller på min mail. u5233@wasp.nu ![]() VH Fredrik _________________ Fredrik Gustafsson |
||
Vill också tacka för en kanondag. Körde av ljuddämparen onsdagen samma vecka, så bilen lät lite mycke
![]() Men kul var det ändå. Vore även jag väldigt tacksam för bilder på min kärra (röd Golf Gti etta), antingen i tråden eller över mail (se nedan). Mvh Magnus Sandlund ![]() magnussandlund@hotmail.com _________________ Magnus Sandlund |
||
Fin dag
Ja, som vanligt en mycket trevlig dag. Tack till alla inblandade. MEN, denna gången har jag ett ordentligt klagomål! Bullermätningarna! Det hade ju inte skadat om ni upplyst i förväg om att det denna gången skulle vara bullergräns vid körningarna. Fullständigt meningslöst för mig att köra upp med Lambon då! ![]() Stort tack i alla fall till Chrisss som hade vänligheten att låna ut sin Audi, så att jag kunde köra några rundor i alla fall med hans bil och sätta några tider. ![]() En extra hälsning till världens sötaste depåhundar! ![]() |
||
Re: Fin dag
F-n vad trist! Hade jag kört x antal mil (för min del har jag 30+ mil t.o.r) för att köra och inte fått veta i förväg att om bilen lät för mycket så fick man inte köra och sen blivit bannan för det då hade jag blivit mäkta irriterad! Sådant måste man meddela i förväg! ![]() Annars har jag bara goda erfarenheter av Lazzat som arrangör! ![]() |
||
Senaste nytt om prisutdelningsfesten!
Styrelsen för Lazzat har beslutat följande: - 1an, 2an och 3an i varje klass kommer bli bjudna på middagen. Det gäller för en person och inte hela teamet. - Prisutdelningen kommer ske innan efterinsläppet öppnar. // Daniel Andersson Lazzat MK _________________ __________________ // Daniel Andersson \|| Lazzat MK || |
||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8786 besök totalt |