Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (12974 totalt) |
Fan, man kommer väl inte undan? >
![]() Mattias H 1st + 2st till en kompis S.Irlander 1st JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Juha R 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st |
||
Eftersom jag uppade tråden får jag väl handla en också...
Mattias H 1st + 2st till en kompis S.Irlander 1st JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Juha R 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||
Får väl lägga mig till listan också...
Mattias H 1st + 2st till en kompis S.Irlander 1st JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Juha R 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Nja ![]() Det vore ju bra om det blev 30st iom att jag förhandlade fram priset på den mängden. Dom kanske vill skinna oss på en hundring eller 2 mer, ifall vi blir bara blir 20st Fast det är ok för mig isåfall ![]() Mattias H 1st + 2st till en kompis S.Irlander 1st JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Editerade bort Juha och la till mig själv ![]() Seså 4st till, så kan jag kohandla om 20st iaf ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Jag tar chansen och hänger på, så var det kanske bara 2 kvar.
Mattias H 1st + 2st till en kompis S.Irlander 1st JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st okej, som lite nybörjare på gruppköp, vad behöver jag göra mer än så här? |
||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Mattias H 1st + 2st till en kompis
JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st Ett manfall ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Gör inget, jag hänger på istället! ![]() Mattias H 1st + 2st till en kompis JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st Johan Samson 1 st _________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||
Jag behåller 2002:an och ska man åka drifting så är det katt från 2007 som gäller.
Mattias H 1st + 2st till en kompis JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st Johan Samson 1 st Daniel Azzarri 1st _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Jag vill ha en om den går att besiktiga med på SBP. Jag ska ändå köpa sportkat (1750:-) och andra delar på Rakarör i vinter
![]() ![]() Mattias H 1st + 2st till en kompis JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st Johan Samson 1 st Daniel Azzarri 1st Nils Ljung 1st Ps. Jag ska fråga ett par kompisar om de är intresserade av racekat också... _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||
Är det bara 100-cellers som är aktuell eller finns det 200 cellers också ? precis som Nisse977 har jag lite besiktningsångest (fast man kanske kan tanka nån race-bensin som ger låga utsläpp ??)
/Dea _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||
Finns ingen på deras site iaf, så jag misstänker att det bara finns dessa. 1st till och jag beställer dom ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Du behöver inte oroa dig om besiktningen , ringde och pratade med en snubbe och det är inga problem med det ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||
Jag vill också vara med
Mattias H 1st + 2st till en kompis JohnC 1st Jörgen (Jet) 1st Mats Friberg 1st Arne Lindgren 1 st fuling 1st Björn Axelsson 1st Maciek Matwiejczuk 1st Daniel Östlund 1 st Andreas olsson 1 st Niklas Sandström 1st Dude 2st Jonas Klang 1 st Johan Samson 1 st Daniel Azzarri 1st Nils Ljung 1st paaasen 1st _________________ /Andreas Simonsson Lotus Europa S1 -68 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 1 besök senaste veckan (12974 totalt) |