Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1036 besök totalt |
fjäderkonstant orig. fjädrar 325 e30 + annat
tja! undrar som sagt vilken fjäderkonstant orig. fjädrar på en 325 E30 har.. Undrar även vilka märken ni rekomenderar från eftermarknaden, finns ju en del olika ![]() för banåka o lite hårdare gatkörning ![]() om man ska bygga coilovers, vilka delar rekomenderar ni.. ge mig gärna exempel i olika prisklassar.. tack på förhand mvh _________________ V a n d a d.B a n i a n O=O===ll=ll===O=O |
||
Det dryga svaret då...
Alla frågor du ställt finns besvarade sedan tidigare.. ![]() Sök lite mer så hittar du det säkert.. Det är så ofta diskuterat att det måste gå ganska lätt att hitta på det tycker jag.. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Re: fjäderkonstant orig. fjädrar 325 e30 + annat
![]() _________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
jo, jag har läst och jag har hittat en del läsning.. men
mycket snack är kring grupp N kittet, eller superdyra coiloverkit.. ska man ha helt ok grejer för gatbruk så går koni o bilstein kit bra, även sachs.. vet detta.. men tänkte tex om någon kunde ge tips på fjädrar etc ifall man ska bygga cilovers själv, samt vart man kan få tag på alla nödvändiga delar.. även snackats en del om att man kan bygga ett helt ok kit genom att köpa grejer från "feltema" ifall man vet vilka fjädrar etc som e schyssta o använda, ja vilka e schyssta.. _________________ V a n d a d.B a n i a n O=O===ll=ll===O=O |
||
Re: fjäderkonstant orig. fjädrar 325 e30 + annat
_________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1036 besök totalt |