| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Los Vikingos är tillbaka - La Carrera Panamericana 2006
|
5 besök senaste veckan (32370 totalt) |
|
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
oj oj oj killar! Så grymt så coolt så bra så så in i bengen jäv.. bra gjort. Jag är avis men på ett skönt sätt. Det blir väl en liten fontän körning (Sergels torg) när ni kommer hem? Ser fram emot att få bjuda på en kall skumpa när ni kommer hem. Grattis å njuut de sista dagarna ni har kvar. Smile Johan
_________________ Johan Ekhagen |
||||
|
STooORT GRATTIS
Fantastiskt att hänga med, t.o.m. av alla specialarna med en historic kärra! Imponerande Djäkligt kul att Ncolina-Gasolina med team klarade debuten med Saaben så galant också
Jag vågade nog inte riktigt hoppas att den lilla 2-taktaren skulle klara värmen och de snabba vägarna där borta. Men XP-Nicklas vet vad han gör för att både få fart och hållbarhet i våra tvårykare... _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
|
GRATTIS!!!!!!!!!
Tack för all live rapportering, har varit spännande och rolig läsning rakit igenom!
|
||||
|
|
||||
Jo, en grej till, se nu till att all inclusive hotellet går back i en vecka _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
Jag det verkar som om Stefan får det att funka, får sms från honom, om de fått mitt svar är jag osäker på. Ljung kommer på Fredag
_________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Los Vikingos är tillbaka - La Carrera Panamericana 2006
|
5 besök senaste veckan (32370 totalt) |