Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1462 besök totalt |
|
||
![]() Nu är ju detta inte orginal men så när man kan komma (tror jag) |
||
[quote="Sörpan]
McLaren menar du väl? ![]() Tjena Sören, ![]() Längesedan vi var på Ringen nu. Den rätta benämningen är McLaren Chevrolet CanAm, och så ett versionsnummer förstås. Fast det är ingen sådan. /A _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Tjena Sören, ![]() Längesedan vi var på Ringen nu. Den rätta benämningen är McLaren Chevrolet CanAm, och så ett versionsnummer förstås. Fast det är ingen sådan. /A[/quote] Nej, det var det kanske inte, men lite likt en M8D var det... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jo förgasarna lurade mig först, men sedan tittade jag på karossutformningen... Nåväl vi får väl se vad det rätta svaret är. /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
Enligt de uppgifter jag har fått så ska det vara en McLaren men jag hittar ingen McLaren som ser ut så. Den är ju VÄLDIGT lik en 312P men vissa av bilderna i tråden är på 312PB: Lägger in originalbilden så att det blir lättare att jämföra: ![]() Här är en 312P ![]() och en 312PB ![]() 312 PB ![]() och en till ![]() Backspeglarna, plåten bakom bakhjulen och fästena för vingen är inte samma vad jag kan se. Jag anser att mysteriet är löst ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
Kolla Nürburgring och Watkins Glen bilarna skall du se att det stämmer både med integrerad vinge och avsaknaden av plåten vid bakhjulen. Det som inte stämmer är förgasartrattarna som i alla fall inte kommer från en v12a.
och sen en hel del andra mått och relationer som gör den till en kopia. ![]() /Anders _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1462 besök totalt |