Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3393 totalt) |
|
||||
Jag kan starkt rekommendera hjälm och Hans skydd ifrån Stand21. Deras hjälmar måste vara bland det skönaste hjälmarna som finns.
|
||||
Det jag menar är att om du är intreserad av ex Porsche collectionen kan du prova handskstorlek,Sko storlek,HANS har jag en hemma som du kan få titta på. Hjälm storlek kan jag mäta till dig.Kan mäta dig ifall det skulle vara intresant med en overall...Förtydlignde:Jag saluför STAND 21 i södra delarna av vårt land. _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
Niklas ær vår återforsæljare precis som han sæger. ![]() |
||||
[quote="carreracup]
Det jag menar är att om du är intreserad av ex Porsche collectionen kan du prova handskstorlek,Sko storlek,HANS har jag en hemma som du kan få titta på. Hjälm storlek kan jag mäta till dig.Kan mäta dig ifall det skulle vara intresant med en overall...Förtydlignde:Jag saluför STAND 21 i södra delarna av vårt land.[/quote] Ah, tack för det. overall har jag en ( PUMA) ![]() Däremot "behöver" jag främst skor, och då måste nog handskar införskaffas också. HANS och hjälm ligger löst till också. Kan du PM:a mig dina detaljer, så jag kan höra av mig. _________________ Patrik Ljunggren |
||||
Stand
Hej! Jag säljer lite allt möjligt som har med bilar att göra. Bla då STAND 21. Jag har idag lagt en order med porsche collection och kommer förhoppning att kunna vissa innom ett par veckor.Kommer skor 42-44 samt lite olika handskar. Vill du kan du titta på stand21.fr där kan du mäta dig till storlek på handskar,hjälmar m.m. Hör gärna av dig! Niclas Thorvaldsson 0708-101188 niclas@eurobos.com _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (3393 totalt) |