| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Update 1.1 GTR2
|
951 besök totalt |
|
Update 1.1 GTR2
Hitta följande patch, uppdatering på en hemsida om GTR2. http://gtr-game.10tacle.com/index.ph Följande text står på länken: Update 1.1 GTR 2 - FIA GT Racing Game - New update available! The update 1.1 improves the best PC racing game of the year 2006* (*source: gamespot.com, gamespy.com) So gentlemen, please start your system, choose the right update for your version and have fun on the track: Updatedownload: Mirror 1: K-Files Mirror 2: 10T - For the GTR2 Western Europe Version (box version) - For the GTR2 Digital Distribution Version (download version) - For the GTR2 USA Version (box version) - Download change-log file Någon som testat denna uppdatering? Vad innehåller den? Vilken version skall man ladda ned, köpte spelet i höstas. _________________ Fredrik Lundqvist |
||||
|
Hallå!
Kolla sista svaret i GTR2-tråden så ser du lite där vad som är uppdaterat. Jag har lagt in uppdateringen, men har inte märkt av några skillnader ännu. En sak som retar gallfeber på mig är att spelet kraschar väldigt ofta (nästan alltid) om man "Alt-tabbar" ur spelet när man kör multiplayer... tex när man vill skicka ett mess till någon på msn. Detta hade jag hoppats var fixat i 1.1 men icke!!
För att spela online så MÅSTE du ha uppdateringen annars kommer du inte in på servrarna. Bara ett tips
Gott nytt år! EDIT: ja du kanske ville veta vilken version du skulle ha oxå...
Har du köpt spelet i Sverige i en butik så välj "Western europe box-version". _________________ Henrik Rosén |
||||
|
Re:
Har du testat "Windows" tangenten istället... _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||
|
Re:
Hur menar du då? att bara trycka "winknappen" istället för Alt-tab eller? _________________ Henrik Rosén |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Update 1.1 GTR2
|
951 besök totalt |