| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2 LIGAN-07!!!!!!!!!!!!!!
|
2035 besök totalt |
|
Ligan fllyttas fram en vecka söndag den 21/1 FÖR DEN STORA GTR2 SERVERN KRACHADE NÄR VI SKULLE HA TEST RACE.samma tider gäller!!! vi gör så här så alla får testa så det funkar. men sen så kör vi !!!!!! TEST RACE TORSDAG 11/1 WATKINS GLEN V 1.1 FINNS PÅ MIN SERVER OCH SÖNDAG 14/1 ESSINGTON FINNS PCKSÅ PÅ MIN SERVER!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRSÖK ALLT VAD NI KAN ATT VA MED MINST EN AV DAGARN!!! BÅDA DAGARNA= PRACTICE KL 19 Q KL 19.30 RACE KL 20 !!!!!!!!!!! SAMMA SERVER o LÖSEN VI KOMMER ATT FÖRSÖKA ATT KÖRA MED DIRECT IP JAG VÄNTAR VERKLIGEN PÅ ATT FÅ KOMMA I GÅNG !!! MVH PEPPE _________________ peter pettersson |
||
|
|
||
|
Re:
Jag trodde det var min dator som strulade, skönt att det inte var så... Men hoppas att simbin inte kommer strula för mkt. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
!!!!!!!1 OBS !!!!!!!!!!!!!!
Ligan fllyttas fram en vecka söndag den 21/1 FÖR DEN STORA GTR2 SERVERN KRACHADE NÄR VI SKULLE HA TEST RACE.samma tider gäller!!! vi gör så här så alla får testa så det funkar. men sen så kör vi !!!!!! TEST RACE TORSDAG 11/1 WATKINS GLEN V 1.1 FINNS PÅ MIN SERVER OCH SÖNDAG 14/1 ESSINGTON FINNS PCKSÅ PÅ MIN SERVER!!!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRSÖK ALLT VAD NI KAN ATT VA MED MINST EN AV DAGARN!!! BÅDA DAGARNA= PRACTICE KL 19 Q KL 19.30 RACE KL 20 !!!!!!!!!!! SAMMA SERVER o LÖSEN VI KOMMER ATT FÖRSÖKA ATT KÖRA MED DIRECT IP JAG VÄNTAR VERKLIGEN PÅ ATT FÅ KOMMA I GÅNG !!! MVH PEPPE _________________ peter pettersson |
||
|
Hej alla. Jag har min server igång också så ni kan vell prova att logga in så att ingen blir utkastad
så man vet. Är någon inne och spelar med många spelare så kan ni vell tala om om det flyter eller inte m.m....... Namn på servern Bobbans gtrserver inge lösen nu så det kan vara många där
_________________ Michael Larsson |
||
|
Nu har ligan fått en hemsida + ett forum för att inte tynga ner rejsa's forum med eftersnack!
http://gtrligan.no-ip.org/ _________________ Jonas Åberg |
||
|
En najs bild från första rejset på Hockenheim, Jag I becks 550 Svenne i den gula och Tony Gunnarson.
Inbromsningen till Spitzkehre
|
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2035 besök totalt |