Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7997 besök totalt |
Nu vill jag inte förstöra partystämningen här ![]() ![]() _________________ D a v i d B r a n t m o Då: 951 Cup 3,0 16v 996 GT2 CS 951 s 964 RS 911 Carrera 3,2 |
||||||
Tack för tipset! ![]() Tid bokad hos IDH nästa vecka. _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
Idag har bilen varit på besök hos IDH Wheels för valsning av skärmkanter.
![]() Jag är mycket nöjd med jobbet och bemötandet jag fick ifrån personalen och kan varmt rekommendera denna firma. De tar 800:- per skärmkant för den som undrar. Upphissad: ![]() Skärmkant före: ![]() Skärmkant efter: ![]() Det stod något annat kul i verkstan ![]() ![]() _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
_________________ Philip Seaton | 1971 Datsun 240z - www.mull.tk www.allblastring.se | www.sce.se | www.pb-z.se | www.por15.se |
||||||
Grattis till en mycket fin bil! Men... Om du tycker bilen är ostadig i högre fart och eventuellt spårar på våra svenska vägar är det inget fel på bilen. Jag vet flera som upplevt de problemen med 19" fälgar och inte kunnat få ordning på det utan att gå ner till 18". Till exempel vet jag en svart turbo som till slut sålde 19"arna igen för bilen blev aldrig riktigt bra att köra.
Fast det är klart. Utseendet är ju också viktigt och det blir ju inte sämre av de där fälgarna. _________________ Mattias Österberg Porsche 993 C2 -94 Porsche 968 CS -93 [SÅLD och saknad] |
||||||
Har planer på att dekaltrimma, har hört att det går fortare då!
![]() Nu vill jag ha Era åsikter, vilket av nedanstående förslag gillar Ni bäst? (texten är inte bestämd, det skall iaf INTE stå RS, kanske C2 istället?) original: ![]() Alternativ 1: ![]() Alternativ 2: ![]() Alternativ 3: ![]() (Tack till Zagato för de omgjorda bilderna ![]() _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
Den sissta föl mej nog mest i smaken, Ser rejsigast ut.. Bling faktorn är borta på fälgarna då oxå...
![]() ![]() ![]() Igentligen så funkar allihop, men den svarta dekoren smälter in riktigt bra med svarta fälgar. ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||||
Snygg bil! Tycker en den sista men utan att den svarta randen går framför och bakom hjulhusen.... Alltså en blandning av 2/3 ![]() |
||||||
Bilen har stått i dvala ett tag men har startat upp den för att varmköra lite under vinterförvaringen. Till min förvåning var batteriet helt frisk och bilen startade omgående utan protester, skönt när saker och ting inte jävlas.
![]() ![]() Har bestämt mig för att tills vidare inte lacka om fälgarna och stripa den, efter att begrundat bilen ett tag så kom jag fram till att jag gillar den som den är. Däremot vore det trevligt att ersätta sportstolarna med ett par GT3 skalstolar istället, får se om några dyker upp till rimligt pris.. Så fort vädret tillåter kommer den att få en vårservice och en rekond och därefter väntar utprovning av hjulinställningar etc. Bild ifrån varmkörningen: ![]() _________________ Jimmy Pedersen |
||||||
Var o titta till min oxå dessvärre var mitt batteri helt dött får ta hem de o ladda på längtar oxå till våren beställt nya fälgar BBS Racing tredelade splitt med guldcentum o polerad ytterbana samt endel annat kul till bilen som ska på i vår...var ska du rekonda någonstans ?
|
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 7997 besök totalt |