Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
13 besök senaste veckan (1626 totalt) |
2006-05-26 Roadtrip Mälaren
På lördag blir det sportvagns-tur runt vänern, typ Enköping-Strängnäs-Eskilstuna-Kvicksund-Västerås. Ett gäng sjuor från Locost Sweden samt ett gäng Opel Speedsters. Ju fler vi blir desto roligare. 11:00 i Strängnäs "någonstans" och matrast vid Sundbyholms Marina. HÄNG PÅ!! _________________ Peter Carlsson Katrineholm Sekreterare Locost Sweden |
||
Hinner tyvärr inte åka med runt Vänern, förlåt Mälaren!
![]() Men jag kanske tittar till er ute vid Sundbyholm! ![]() Kan man räkna med att ni är där runt kl 12? _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
Lördag 2 Juni.
Samlingplats Hummelsta kl. 10:00. Se http://www.vx220.org.uk/forums/index Alternativ samling för söderfolket kan väl vara Strängnäs. Se även http://www.locostsweden.se/ipb/index _________________ Peter Carlsson Katrineholm Sekreterare Locost Sweden |
||
Det blir lunch vid Marinan alltså? Har dom någon vettig mat där? Det är väl mest en liten matäffär och glasskiosk?
Ett alternativ är ju att boka lunch på Sundbyholmsslott, men det blir ju dyrare och då måste vi veta hur många som kommer. Efter lunchen har jag också på förslag att vi rullar in till Slagsta (det ligger bara någon km off route precis i utkanten på e-tuna på vägen mot torshälla) för Glass, alla som bott i Eskilstuna håller nog med mig om detta. ![]() EDIT: Tänk förresten på och se upp för kamerorna längs 55:an mot Strängnäs. _________________ Mattias Meldert ![]() |
||
Re:
Håller med om att slagstakiosken och deras goda mjukglass är väl värt ett besök! ![]() ![]() Det är ju ingen större omväg om ni skall köra Vallbyvägen från Sundbyholm mot Torshälla och därifrån vidare via Tumbo mot Kvicksund på roliga vägar! EDIT: Är det kl 12 som är planerad tid för ankomst till Sundbyholm? Ev hakar jag iofs på redan i Strängnäs, finns det ungefärlig tid och plats där? EDIT: Jag åker nog och möter er, så är det bara att vända när jag ser er! Går väl inte att missa! ![]() _________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08. ![]() |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
13 besök senaste veckan (1626 totalt) |