Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Camaro Cup-bil, snabbaste karossbil i Superstage !!!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
19443 besök totalt
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Re:

Magnus Thomé skrev:
Det finns nog ingen förare ÖHT som jag är så imponerad av som Samuel. Grattis! Du borde utnyttja din potential till något lite mer än Superstage thumbs up
om du inte minns det, så har han ju rastat racing(åtminstonehalv-)elit i små lådbilar sen senaste SS-rekordtiden.

*Hjälper kalkade Magnus med minnet, eller egentligen alla andra som inte vet...*

Men vad ska en förartalang göra om han/hon inte har mångfald av miljoner bakom sig?

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Jodå jag vet. Syns ju i avataren osså thumbs up Men vad härnäst liksom?

Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003

Re:

Magnus Thomé skrev:
Jodå jag vet. Syns ju i avataren osså thumbs up Men vad härnäst liksom?
Hur mycket kostar ett officiellt STCC-test, finns såna, och hur officiellt skulle det vara om Samuel skulle spöa t ex Robert Dahlgren? Skulle kunna tänka mig att skänka en liten slant till ett sånt ändamål om andra också gör det.

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
C Corradin
Lugano/Västerås
Här sen Nov 2004

Samuel till STCC!!! Grattis till en otroligt bra tid, vill bara säga att jag är riktigt, riktigt imponerad!

Stockholm
Här sen Jul 2004

Re:

Magnus Thomé skrev:
Det finns nog ingen förare ÖHT som jag är så imponerad av som Samuel. Grattis! Du borde utnyttja din potential till något lite mer än Superstage thumbs up

...men det ska han ju ?
Samuel ska köra på Knutan med BMW SC

Sedan håller jag med samtliga om att det hade varit kul att få se Samuel svänga runt i tex STCC.

Horda
Här sen Nov 2002

Tack allihopa. Vi får se om det blir nåt STCC. Ska bara skaffa en rånarluva först.

Sen så gillade nog inte Bilsport ryktet. Så dom va snabba idag att lägga ut en topp 100-lista med dom gällande tiderna. Och gullabo Måste köra annars gills det inte.
http://www.bilsport.se/news.php?id=47232

Älvängen
Här sen Sep 2003

Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Sen så gillade nog inte Bilsport ryktet. Så dom va snabba idag att lägga ut en topp 100-lista med dom gällande tiderna. Och gullabo Måste köra annars gills det inte.

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
Måns Ulveståhl
Stockholm
Här sen Jul 2004

Den enda "riktiga" listan finns väl bara på Rejsa.nu ?

Habo
Här sen Nov 2005

Ingen kan banan lika bra som Gullabo och tack vare hans enastående förmåga att på kort tid anpassa sig till olika fordon har det gått att minimera föraren som felfaktor.

Känns inte riktigt smart skrivet, bättre Bilsport skriver att dom vill ha samma förare för att det bara ska va bilarna det hänger på.....

Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

StarionCalle skrev:
Ingen kan banan lika bra som Gullabo och tack vare hans enastående förmåga att på kort tid anpassa sig till olika fordon har det gått att minimera föraren som felfaktor.

Känns inte riktigt smart skrivet, bättre dom skriver att dom vill ha samma förare för att det bara ska va bilarna det hänger på.....
Men om Gullabo bara kört bilen nån gång så kan de tänka sig att lista tiderna med andra förare också...

Calle Wennborg
Habo
Här sen Nov 2005

Re:

Niklas Falk skrev:
StarionCalle skrev:

Känns inte riktigt smart skrivet, bättre dom skriver att dom vill ha samma förare för att det bara ska va bilarna det hänger på.....
Men om Gullabo bara kört bilen nån gång så kan de tänka sig att lista tiderna med andra förare också...
jo började mistänka det efter lite mer forskande lite skumt skrivet endå att Gullabos tider inte går att slå.

Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Mig gör det inget om gullabo skulle va snabbare. Jag är nöjd med min tid ändå. Och skulle jag behöva åka fortare så går det säkert också.

Sälen
Här sen Aug 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Mig gör det inget om gullabo skulle va snabbare. Jag är nöjd med min tid ändå. Och skulle jag behöva åka fortare så går det säkert också.

Härlig inställning! thumbs up

Med slicks på M3an (du körde väl den med slicks för nåt år sen?) så borde det ju gå att åka riktigt mycket fortare

Stockholm
Här sen Nov 2002

Re:

Samuel Lindkvist skrev:

thumbs up
Citera
subarumicke
stockholm
Här sen Aug 2004

Grymt imponerad av denna körning med en gammal Bmw E30 thumbs up

NYCKELN TILL ETT ROLIGT LIV ÄR ATT HÄNGA MED FOLK SOM ÄR HELT DUMMA I HUVUDET
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002

Re:

subarumicke skrev:
Grymt imponerad av denna körning med en gammal Bmw E30 thumbs up

Vadå gammal?

För att parodiera din undertext:
Ju mer jag kör moderna BMW, ju mer tycker jag om min gamla E30.
(Vill "Bistec" kommentera det? )

Eller någon med kontakter kanske kan trycka upp dekaler med en E30 och texten "old E30:s never die, they just get better" (för "go faster" är väl redan taget av Cheva- och PV-maffian?).

Själv har jag lovat mig själv, och en BMW försäljare, att om BMW gör en ny M3E30 skall jag beställa så snart de tar emot ordrar! Fast sannolikheten är nog inte så stor...

///M-artin

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
Martin G
Stora Höga
Här sen Nov 2002

Re:

Samuel Lindkvist skrev:
Tack allihopa. Vi får se om det blir nåt STCC. Ska bara skaffa en rånarluva först.

http://www.bilsport.se/news.php?id=47232

Du får anmäla dig/bilen/företaget till Bilsport Tuner test (eller vad det nu heter) som de annonserat om. Problemet är bara att uttagningen/kvalet är på Mantorp samma helg som BMW SC är på Knutstorp (första helgen i augusti).

Tror Gullabo kan få lite problem att matcha din tid - fast kör han ännu fortare är det ju inte direkt negativt!

Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019
M3E30 -90 - tredje i ordningen!
Passat GTS R-line -18 - personfraktare
Citera
jbergin
Stockholm
Här sen Jul 2005

Samuel thumbs up!

Satt Boxen i bilen??

Färingsö
Här sen Dec 2002

Har du ingen möjlighet att testa superstage med radicalbilen? Kan tänka mig att det skulle kunna gå rätt mycket fortare...

Åland
Här sen Sep 2003

Skulle va kul att se nån spårvalsbeskrivning och lite tips och trix för superstage-banan.

Kristianstad
Här sen Jun 2006

Helt underbart att höra, en smula besviken på att jag inte fick nöjet att se det. Grattis ännu en gång

Camaro Cup-bil, snabbaste karossbil i Superstage !!!!
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
19443 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande