Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 19443 besök totalt |
Re:
*Hjälper kalkade Magnus med minnet, eller egentligen alla andra som inte vet...* ![]() ![]() Men vad ska en förartalang göra om han/hon inte har mångfald av miljoner bakom sig? ![]() ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Re:
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||
Re:
...men det ska han ju ? Samuel ska köra på Knutan med BMW SC ![]() Sedan håller jag med samtliga om att det hade varit kul att få se Samuel svänga runt i tex STCC. _________________ BMW MC-klubben |
||||
Tack allihopa. Vi får se om det blir nåt STCC. Ska bara skaffa en rånarluva först.
![]() Sen så gillade nog inte Bilsport ryktet. Så dom va snabba idag att lägga ut en topp 100-lista med dom gällande tiderna. Och gullabo Måste köra annars gills det inte. ![]() http://www.bilsport.se/news.php?id=4 ![]() ![]() |
||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Ingen kan banan lika bra som Gullabo och tack vare hans enastående förmåga att på kort tid anpassa sig till olika fordon har det gått att minimera föraren som felfaktor.
Känns inte riktigt smart skrivet, bättre Bilsport skriver att dom vill ha samma förare för att det bara ska va bilarna det hänger på..... _________________ Carl Johan Wennborg * Mitsubitshi Starion TURBO-84 * |
||||
Re:
|
||||
Re:
![]() _________________ Carl Johan Wennborg * Mitsubitshi Starion TURBO-84 * |
||||
Mig gör det inget om gullabo skulle va snabbare. Jag är nöjd med min tid ändå. Och skulle jag behöva åka fortare så går det säkert också.
|
||||
Re:
Härlig inställning! ![]() ![]() Med slicks på M3an (du körde väl den med slicks för nåt år sen?) så borde det ju gå att åka riktigt mycket fortare ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Re:
Vadå gammal? ![]() För att parodiera din undertext: Ju mer jag kör moderna BMW, ju mer tycker jag om min gamla E30. (Vill "Bistec" kommentera det? ![]() Eller någon med kontakter kanske kan trycka upp dekaler med en E30 och texten "old E30:s never die, they just get better" (för "go faster" är väl redan taget av Cheva- och PV-maffian?). Själv har jag lovat mig själv, och en BMW försäljare, att om BMW gör en ny M3E30 skall jag beställa så snart de tar emot ordrar! Fast sannolikheten är nog inte så stor... ![]() ///M-artin _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
Re:
Du får anmäla dig/bilen/företaget till Bilsport Tuner test (eller vad det nu heter) som de annonserat om. Problemet är bara att uttagningen/kvalet är på Mantorp samma helg som BMW SC är på Knutstorp (första helgen i augusti). Tror Gullabo kan få lite problem att matcha din tid - fast kör han ännu fortare är det ju inte direkt negativt! ![]() _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 19443 besök totalt |