Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Banmöte CAR 030906 Mantorp
1 besök senaste veckan (1431 totalt)
Kunta
Karlstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1411


Trådstartare
Ni som har möjlighet får gärna komma ner o snacka skit med oss då. Det kommer att bli mycket bilar, både på bana och utanför som man kan kolla på. Dessutom så kör vi finalen på Car Corsa tävlingen.
Tyvärr så finns det nog ingen möjlighetatt köra för andra märken an alfaromeo då vi brukar ha väldigt många ute på banan och dom har förturt då klubben subventionerar priserna. I fjol så hade vi ung 100 bilar som körde på banan.
Det finns mycket roligt att kolla på t.ex en 155 Supertouringbil kommer, ferraris brukar dyka upp.

_________________
//Kenth Wiklund

Alfa 75 3.0 Potenziata #75
A4 Avant T
Citera
Rikard Svensson
Lidköping
Här sen Aug 2003
Inlägg: 335



Jag äger en Alfa 155 Super -97 men min banbil är en Porsche 944 turbo. Kan jag gå med i CAR och åka banmötena med Porschen. Vad är er policy. Jag har mailat till klubbledningen men ej fått något svar.

Rikard

_________________
Rikard Sjöholm (fd Svensson)
Citera
P.P.
Kalmar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8816

Hjälpmoderator

Det är upp till just den personen som arr. banträffen om han vill släppa in klubbmedlemmar med avvikande bilar eller inte. Och en Alfa har ALLTID företräde mot en ickeAlfa (och det brukar vara gott om bilar).
Fast jag har kört tillsammans med en 911 på Kinnekulle i R-klassen en gång.

_________________
mvh Patrik Petersson

Time Attack, är inte det bara en tidsträning?
Citera
Kunta
Karlstad
Här sen Apr 2003
Inlägg: 1411


Trådstartare
Rikard Svensson skrev:
Jag äger en Alfa 155 Super -97 men min banbil är en Porsche 944 turbo. Kan jag gå med i CAR och åka banmötena med Porschen. Vad är er policy. Jag har mailat till klubbledningen men ej fått något svar.

Rikard


Tycker appsolut du skall gå med i klubben. Vad gäller din Porsche så kan det bli svårt på Mantorp då det är årets mest besökta träff. Som sagt alforna har företräde men hör med Åke Nyberg som jag tror håller i mötet. Det finns t.el och kontakt på www.alfaromeo.org
Har själv kört mot 911:or på både Mantorp och Kinnekulle tidigare så det är upp till arrangören hur mycket plats det finns. Klubbmedlemskap krävs för att få köra oavsett bil btw.

_________________
//Kenth Wiklund

Alfa 75 3.0 Potenziata #75
A4 Avant T
Citera
Inför träffar
Banmöte CAR 030906 Mantorp
1 besök senaste veckan (1431 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande