Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3669 besök totalt |
2007-08-25 - 26 24h SLC Hyr-Gokart Tuvängen Ring
Den 25 -26 Augusti med start 14.00 så arrangerar SLC Racing tillsammans med Tuvängens hyrkart (Björn Ågren) ett äkta 24timmars lopp för hyrkartar. Vi kommer ha 20st kartar och ett riktigt Arrive n Drive evenemang där allt ingår. Några enkla regler som gäller för detta evenemang: minimum 4 förare och maximum 12 förare, alla förare som kör måste ha en medelvikt på minimum 75 Kg annars får karten extra vikt för att nå upp till minimivikten för teamet. Maximum körlängd 45 minuter Tuvängen står för tankning och mekning. SLC står för tidtagning inklusive extra monitorer i depån och Wlan förbindelse för egen laptop med livetider. SLC kommer även ha Speaker och en massa andra extra-grejjer för att göra det här till årets största raceupplevelse. Kostnad 25.000 + moms som faktureras, och först till kvarn på anmälan. Kolla in inbjudan här SLC 24h Hyrkart För anmälan eller frågor.... hör av er till Fredrik på mail fredrik@slc.se eller tel 0708 800 695 |
||||
Uppar det lite....
Är det inga Rejsaiter som vill sätta ihop ett lag ? Jag kan sätta ihop ett lag med 10 lösplatser där man kan anmäla sig en och en till om man inte har något bestämt gäng..... kostnad då 2500+moms per person. (och det inkluderar då allt inkl catering under racet) Jag vill vara med såklart..... Lag Rejsa.nu 1 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. |
||||
Re:
Uppar det lite.... Är det inga Rejsaiter som vill sätta ihop ett lag ? Jag kan sätta ihop ett lag med 10 lösplatser där man kan anmäla sig en och en till om man inte har något bestämt gäng..... kostnad då 2500 per person. (och det inkluderar då allt inkl catering under racet) Jag vill vara med såklart..... Lag Rejsa.nu 1 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. Ingen moms om det är privatperson (för då ingår 6% moms) däremot om ni vill ta det som kundevenemang på något företag så tillkommer 25% moms.... Ingen Rejsa åkare som vågar/vill?? |
||||
Asch, dags att ta sig i kragen och börja träna, och det här kan ju ge motivation. Dessutom kan jag ligga över till måndagen och passera Sviestad och den allmänna körningen på vägen hem.
Lag Rejsa.nu 1 1. Martin Öberg 2. Patrik Petersson 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Uppar lite....
nu börjar det närma sig och fler är hemma..... På onsdag är sista dagen att anmäla sig om man vill ha ett eget lag...... Och vi har bara 2 lediga bilar kvar. däremot Rejsabilens platser är kvar tills dom maximalt 10st är klara...... men den kommer gå och om den inte blir fullt utfylld så fyller jag på med lite SLC funkisar.... |
||||
Re:
Betyder det att det blir ett lag iallafall? _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Absolut...... det är redan klart..... |
||||
Re:
kan gissa på ett cittra team möjligen? startlistan är f.n 1. Hiq 2. EA sport1 3. EA sport2 55. Team lunatics 6. SLC - Rejsa 7. IEI Racing 8. AB1 9. Lagerstedts bil 10. Södertälje Kart 11. Fetgo |
||||
Re:
typ---- |
||||
Re:
la till SLC - Rejsa .... nu..... blir ju ett blandat lag.... |
||||
Det är inte ofta det händer, men detta är en av få gånger jag måste hoppa av något jag sagt jag skall vara med på. Nurburgringtrippen kostade mer än vad jag trodde, och avgassystemet på bumsen (som är ockerdyrt) börjar mer och mer närma sig bytesdags... Så tyvärr, ingen P.P. på plats som kan få er andra att se bra ut på banan
![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Inte nog med att Du är långsam, Du har en bristande verklighetsuppfattning också. ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Ser ut som om jag kommer få tävla mot lite arbetskollegor, pratade just med Patrick om SLC-helgen mm.
Tänkte passa på att efterlysa en transport för mig från Stockholm till banan på lördag och tillbaks igen. RBC-Lars kanske? ![]() _________________ Martin Öberg ![]() |
||||
Re:
Det ska nog gå att lösa. PM:ar Dig. _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3669 besök totalt |