Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Förar talang går i ide!
2092 besök totalt
Per-ola Mattsson
Öjarp
Här sen Nov 2004

Trådstartare
Förar talang går i ide!

Tråkigt nog så tror jag att Sveriges största förartalang och F1 hopp genom tiderna är borta ur diskussionen om en F1 sits hos BMW 2008 (troligen även för all framtid).

Jag tycker det är synd om skam att en förartalang av denna dignitet skall packas in i malpåse rent ut sagt bara för/på grund av giftemål (= städa, sköta hemmet, laga mat, passa upp, etc, etc).

Jag hoppas att hela BMW Sport Club är med mej i uppropet att förartalangen skall få utvecklas vidare, först och främst inom BMW F1 för att därefter gå vidare till Klass Standard BMW Cup (där de äkta förartalangerna finns som inte kompenserar sina dåliga föraregenskaper med mer hk större bromsar, plast & glasfiber,slicks o.s.v ).

Jag hoppas att Mats låter Anna fortsätta sin lysande karriär inom motorsport och att den inte tynar bort under bördor av gräsklippning & spisgöra......

Här sen Apr 2005

Men varför skall Mats ha det bättre än någon annan? -Han har väl förtjänat det helt enkelt

Per ola, tror du alla i cuppen är inbjudna till festen?

Öjarp
Här sen Nov 2004

Trådstartare
Jag har för mig att jag hört något om att alla i cupen är inbjudna, Så det är nog helt OK!
Som Tysken säger finns det hjärte rum så finns det stjärte rum.
Vill ni sova över så finns det Hotel Terazza det är nog bara att skriva upp det på Team Kinnby

Mitt förslag är att vi samlas torsdag morron på hotel Terazza (jag bokar rum & konferans rum) för att börja förberedelserna med en liten fest och middag i all enkelhet (champange & gåslever marinerad i tryffelsås) efter det så får vi nog vila lite middag, kvällen fortsätter med en limosuine utflykt i Ljungby centrum för att titta på fina E21:or, kvällen avslutas med ett riktigt hederligt groggbord

Fredag eftermiddag är det samling för gemensam middag bestående av magnecyl + 1L coca cola, därefter limosuine färd till Kyrkan för en snabb syndernas förlåtelse, stärkta därav fortsätter limosuin färden till ett industri område där vi spisar saltad insjökrabba med nypotatis och glass nedsköljes med Dom Peringion -59, därefter visning på industriområdet de svarta streck i asfalten som en viss E21:a gjorde sommaren 83 (mycket populär visning ). Kvällen avslutas traditionsenligt med g----bord. Tidig läggdags anbefalles inför den viktiga morgondagen .

Lördag revelj så pass lagom så vi hinner till körkan och festen, naturligtvis så åker vi den Team Kinnby sponsrade limosuinen.

Söndag hemfärd. Vill redan nu på förhand tacka Team Kinnby för deras frikostighet under vår spartanska vistelse i Ljungby. Tack thumbs up

Nädå Team Kinnby vi bara luras med er. Sist men inte minst

Från oss alla till er bägge Herzlische Glückwunsch

Göteborg
Här sen Nov 2002

Gifter dom sig på grund av Lars Kinnby?

Så romantiskt...

BMW 330i -05
Citera
Per Lidbom
Stocksund
Här sen Mar 2005

Undertecknad (samt ytterligare gäster) kan intyga att Anna lovat att Mats "Rejs-bil " kommer stå färdig under 2008.. Om hon själv kommer delta i skruvandet är jag tveksam till..
Men Anna har lovat att försöka få Mats att åka till garaget ist för att t.ex. putsa fönster, laga mat etc. etc... ÄVEN om han insisterar på att hjälpa till hemma...
Jag hoppas att Mats syns på banorna under 2008 med sin feta e28!

i3S ACS -18
M5 e28 -86
M5 e39 -99
M540i/6 touring (snart M5) -01

...och en jädra massa cyklar.
Citera
Allmänt banåkaforum
Förar talang går i ide!
2092 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande