Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3710 besök totalt |
2007-09-15 Gotland Ring och www.stacc.se
Är det flera här som ska till www.stacc.se arrangemang på Gotland Ring den 15/9? Har hört mycket gott om dom och att det ska vara högkvalitativ körning med mycket snabba bilar på en bra bana. Känns som att det är dags att boka upp det här eventet. Det här blir goodbye och avskedsföreställningen för ITSFUN3 Porschen säsongen 2007. Vi får se till att inte spara på krutet?! Har hört att såväl Jon i sin blixtsnabba ex Majolaa Ultima i trakterna av 1000 hk och Supramannen i sin vassa Porsche 996 GT2 ska med och att just dessa herrar i sina ekipage ska vara extremt snabba på GR. Även Kenson i sin Ultima ryktas dyka upp. Ska bli kul att se först och främst Ultima-monstrena live. Det här blir riktigt kul! ![]() _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Ja vi kommer
Laddade till tänderna, har gjort massa små ändringar som ska göra att jag är ännu snabbare hoppas ja... Jons Ultima meckar vi med as we speak..det finns massa nytt godis till den med...som vi försöker hinner få på.... Jon har aldrig kört den med mer än 650hk men den går bra med den effekten med, vi kanske ska testa att köra 820hk mappen om vi får lust.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Jag är grymt på
![]() Ska bara se till så min super gravida kvinna snabbar på lite så borde det funka ![]() |
||||||||
Jag var där i maj, och då lovade jag mig själv, att dit skall jag igen.
Så om bilen är hel efter nästa veckas 3 bandagar, så finns det stora möjligheter. ![]() |
||||||||
Re:
Hoppas att det skall vara levererat och klart innan ![]() Får kanske hoppa över firandet med polarna och rejsa lite istället ![]() |
||||||||
|
||||||||
blir nog sjukt kul igen!
Henrik, finns det inget sätt att påskynda din fruga så den ploppar ut innan då? _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
Hahahaha, desamma när vi sitter på munken på kvällen och dricker en stooor kall öl ![]() Man kan ju alltid ta med tjejen;) Hon är väl sjukt bilintresserad _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
Det måste gå Finns det inget du kan köpa som köper dig friheten.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
hon H-A-T-A-R bilar... Hon kallar M3:an för "Mercan".... det borde väl säga allt ?! _________________ Henrik Troeng |
||||||||
Re:
![]() ![]() |
||||||||
Re:
Hm tjej byte.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||
Re:
God damn! Illa.... _________________ Joachim Qvarnström |
||||||||
Re:
Jag ska dit efter nästa veckas 3 bandagar. Vi syns på Söndag kväll. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||||||
Re:
Grattis! Jag gissar att det är din första, det blir inte precis mindre att göra efter han/hon är ute... ![]() _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 3710 besök totalt |