| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Fler tjejer till det härliga svänga-är-kul-träsket????
|
1, 2, 3 >> 6758 besök totalt |
|
Jag såg en tråd på BMW Power med en diskussion om hur många tjejer det ev. var på det forumet. Så jag skrev detta:
Så, min tanke är att de tjejer som är intresserade av att komma på en sån här träff skriver en notis i den här tråden och om vi får ihop tillräckligt många så ser jag till att det blir ett arrangemang! Känner du någon som kanske skulle vilja prova, tipsa henne om det här! _________________ Magnus Thomé
|
||||||
|
Minns att jag/vi fixade så att Nina Rosén (Hon körde compact i BMW Women Team på den tiden.) var intruktör för enbart tjejerna på en Knutstorpsträff med BMW CS för nga år sedan. Mkt uppskattat och en klar succé!
Hmmm, vem vill testa detta... Morsan kanske med MCS!
|
||||||
|
Min flickvän är en stark kandidat till en sådan träff om den är i rätt del av landet och jag kan ordna en bil till henne
.
Hon har fått nog av att bara åka med och vill köra själv också så nu ska hon bli medlem i GTi klubben, jobbiga är att jag inte vill låna ut finbilen till henne(hon kör ju PBV401 till vardags och min bil klarar nog inte samma körstil), får väl köpa en egen till henne istället .
|
||||||
|
Välkommen hit Teres
(pssst..Teres.. Kolla forumreglerna https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php )
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
Hehe! Första tjejen på forumet och med RÄTT bil dessutom! Mer än välkommen! Nisse ska du inte lyssna på serru, han har rättvaccinerade garagepolare, men har inte hajjat detdär med bakhjulsdrift ändå...
|
||||||
Jag har lyckats göra tvärt om, och OJJ vad jag saknar bahjulsdrift (gick från 318 E21 via 2500A till GTi)
_________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||||
|
Andreas Lidström f.k.a AL: Jag är helt såld i Bmw e30, det är som man kör en liten gokart
så en e30 kommer jag nog alltid ha i garaget.
Eddie Varvstopp: Hmm hur kunde du göra så nog för det är ganska kul med fram oxå när man väl har lärt sig vänsterbromsa hehe. Fast jag tror jag har glömmt bort nu hur man gör efter jag sålde min golf till min lille bror. hehe precis när jag hade börjat lära mig så gav jag upp den
Ja snart är det vinter så min kära 325 ska få sig en skön vinter sömn. så det blir 323an i vinter igen. Ojj ojj vad den och jag ska åka brett. blir ju inga dyra däck konton när det är vinter
Mvh Teres _________________ Teres karlsson 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
||||||
Argh
Min flickvän blir väldigt sne och ledsen så fort min E30 körs som den skall köras, vare sig det är brett eller snabbt... Visserligen kanske det är lite mitt fel, borde nog inte ha haft med henne när jag *host* justerade ramen *host* på min gamla Swift
|
||||||
|
Andrew Petrykowski:
jag är jämt rädd när jag åker med min pojkvän när han leker Fast det kan ju bero på att hans bromsar på sin 325a slutade fundera när han hade lite tävling mot en annan e30 och det kommen en skarp kurva så tog inte bromsarna för bromsvätskan var gammal och den vart överhetad. Ojj ojj då vart jag tok rädd =)
_________________ Teres karlsson 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
||||||
Jo, det var efter ett liknande scenario min flickvän fick fobi över att sitta med mig när jag kör. Hrm, man kanske skulle ta o byta bromsvätska efter det du precis skrev
|
||||||
|
jo jag ska ta och göra sånt där i vinter när den står i garaget och har det gott. Tänkte byta alla bromsrör bensinrör bromslangar mm så allt blir nytt och fräst till våren.
_________________ Teres karlsson 330 E46-01 325 E30 -88 x2 323 E30 -85 |
||||||
|
[quote="Andreas Lidström f.k.a AL"]
Första tjejen, är det verkligen så illa? Välkommen hit Teres.
Visst är vi några E30-tokar här, speciellt en viss MMModell. (måste omnämna att en 318iS-liga finns.) Men det gemensamma för oss alla på rejsa.nu är vi uppskattar roliga bilar hur än de må ordna sin framdrivning.
/Gunnar _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2, 3 >> 6758 besök totalt |