| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
2007-11-09/10/11 MPH-07 (Göteborg)
|
1168 besök totalt |
|
Någon som har tänkt att gå dit i år? http://www.mph.nu/ Funderar på om man inte skulle ta en after work där på fredag, gissar att det är minst besökare då... _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
|
Jag ska ta en afterwork där, kostym och finskor får det bli, bara det är en upplevelse, bilarna får man på köpet
Vill Ni ha sällskap, ring 0704-971304 innan fredag
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
|
Re:
Finskor...???
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
|
Re:
Eller frågan kan ju ses om det måste vara finskor? Eller är svenskor, norskor och tyskor (därmed inte sagt tygskor) ok med?
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||||
|
Re:
Ja, jag läste det som tjejer från Finland...
Kunde inte fatta vad de skulle dit och göra, trodde jag hade missat något.
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||||||
|
Haha Du missade bara att en velig norrman inte kunde förstå att finskor både är skor och just fina flickor från Finland
Nåja jag ska dit oavsett om kollegan följer med eller ej, jag ska kolla fina bilar, dricka ma(l)tdrycker och även hoppas se nånn bilbabe också
_________________ Per Erik Struve Lek: Miata MX-5 NB Bruks: XC60 Sommarbruks: Vectra OPC |
||||||
![]() |
Inför träffar
|
1168 besök totalt |