| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 1 @ Brands Hatch Indy, 1/11, kl 19.30
|
1 besök senaste veckan (7920 totalt) |
|
Hej hopp de va riktigt kuligt igår, med tät spännande räjsing hela tiden.
Jag Kvalade bra som 4:a Race1: Startade kanonbra tog en plats, men tappade omgående. Sedan hade jag en kanonbra fight med Danne som låg och jagade mig, han fann en lucka tillslut och slank förbi. Jag hakade på några varv tills jag gjorde ett misstag och var av banan jag höll dock min placering och tog målsnöret som 6:a. Race2: En bra start igen tappa dock några placeringar i T2 men kunde ta mig upp på 3:dje plats när framförvarande bilar krokade ihop i T3. Jag dropade till 5:te och fick fightas om posionerna 4:a, 5:a,6:a . men så på varv 10 i sista kurvan for jag av rätt ut i sarjen, slog bort splittern och styrningen blev kass. Hade väldigt jobbbigt att ta bilen till mål och dropade bakåt i fältet till plats 13. Tack alla för en mycket härlig afton!
_________________ Kent Karlén Blue Flag Racing team SSR TCC Div1 - Säsong 1 - 5:a RD TCC mini 2007 - 10:a RD WTCC08 - Team med Mikael Larsson - 3:a |
||||||||
|
Re:
Jag förstår dig ! Det hade nog varit svårt att få en annan utgång på det. Vi får försöka göra annorlunda nästa gång :-) |
||||||||
|
Re:
glida ut efter T1 borde väl va ok, så körs de på riktigt också |
||||||||
![]() |
Racingsimulatorer
RACE07: Race 1 @ Brands Hatch Indy, 1/11, kl 19.30
|
1 besök senaste veckan (7920 totalt) |