Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8084 besök totalt |
Nu är resultat, snabbastevarvlistan och allas varvtider uppdaterade från i lördags...
ni hittar dom på www.slc.se/5papp längst ner på sidan.... |
www.photobucket.com är en skitbra sida om man kan välja storlek osv när man laddar upp så fixar
sidan det själv så man slipper sitta o förminska dem själv osv. Bilder på vår bil mottages tacksamt. Antricitgrå 245.... Mvh Tomas/ 4:e förare på Hönsinges 245 GLT PS Tackar för en underbart kul dag. Hoppas vi ses på banan snart igen. DS _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
Tack alla för en jätterolig dag. Bra väder och grillad mat. Roligast var såklart att köra, kul med fyrhjulsdrivet. Det var det närmaste rally jag varit.
Jättetack till teamet och alla som mekade med vår bil. Själv hade jag inte mycket att tillföra, då min expertis ligger inom elmek ![]() _________________ Anna Eriksmo Porsche 911 SC -82 Mercedes Benz C180 -07 |
Vi från Teamett tackar för en rolig och mycket trevlig dag. Ser fram i mot nästa test då med en bil som har något högre fjädrings väg som klara stritsvags gruparna
Mvh Linus från teamett röd civic _________________ Linus Fritzin |
En liten artikel om Team Lion och 5papp i Hallandsposten: http://www.hallandsposten.se/artikel.asp?oid=278845
_________________ /Joakim Bengtson |
Har varit ute och inspekterat bilen idag, ser rätt så hyfsat ut, såklart diverse skavanker här o där
men den ska nog klara 5 timmar till efter lite småfix. ![]() Förhoppningsvis bättre än en 6:e plats nästa gång ![]() ![]() _________________ Fredrik Nilsson Team HellBörners |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 8084 besök totalt |