Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3408 besök totalt |
Premiär för klubbens nya hemsida
Medlemsansökan för 2008 går nu att göra. obligatoriskt för samtliga som önskar lösa medlemskap 2008. Ni som var tidiga och gjorde detta via gamla hemsidan för 2008 behöver inte göra en ny ansökan. Träffanmälan (gatbilar och BMW Cup) kommer att öppnas under slutet av januarimånad. Webmaster Frasse håller på att ![]() En forumdel för enbart medlemmar där klubbinformation, och erbjudanden från våra samarbetspartners kan presenteras står också på tur. En webenkät för att få in våra medlemmars synpunkter kommer också att öppnas inom kort. ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||
Ser kanon ut, bra jobbat.
Men jag som är very högutbildad It/Pc doktor kommer inte från hemsidan in på detta forumet, eller är det jag som inte hittar rätt strömbrytare, jag menar ikon att trycka på. P-o Mattsson _________________ Per-ola Mattsson |
||||
Behöver hjälp med bilder.
Hejsan Äntligen är nya sidan uppe, men det är småsaker kvar som ska justeras. Vi tänkte ändra den stora bilden på gatbilssidan men har ingen riktigt bra. Är det någon där ute som har en bra bild? Jag ser framför mig att det bör vara flera (gat)bilar med på bilden, antingen ute på banan eller på parkeringen bredvid banan. Den måste vara minst 900pixlar bred. Jag har letat igenom gamla träffbilder men inte hittat någon som jag är riktigt nöjd med.. superbra om ni hittar någon bild ni tycker är bra och mailar den till mig niklas.orrje@gmail.com Det är ju extra nice om det är ni själva som har tagit bilden och låter oss använda den =) _________________ Niklas Domeij BMW Club Schweden Motorsport BMW Z3 3.0 |
||||
_________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
|
||||
|
||||
Re:
Hoppas den blir bra..jag lägger dit några till kolla i em ![]() _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
Re:
Måste man göra det även om man är medlem sedan tidigare? Jag kanske gjorde så redan förra året, men minnet är inte sååå långt... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Även om alla naturligtvis känner Sörpan... Japp. Eftersom medlemmar flyttar runt, byter telefon#, och emailadresser på löpande band så är det viktigt för oss att hålla medlemsregistret uppdaterat för att skicka medlemskort, informationsutskick etc. Kolla lite högre upp Sörpan ![]() https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=26443 _________________ BMW MC-klubben |
||||
Re:
Trött och lat idag... (Som vanligt) ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Kanske skulle betala också ![]() ![]() Nu så är det gjort iallafall ![]() |
||||
Skickat och betalt.
Jag var en dålig människa förra året och var inte med. Men nu så ![]() _________________ Thorbjörn Nilsson Brukar: Alfa Romeo Giulia Super 2.2JTD, Toyota LC90 (VZJ95) Pallbocksräser: Mitsubishi Evolution IX, M3 breddad E30 |
||||
Den nya hemsidan är snygg, speciellt BMW Cup sidan eftersom jag är med på bild med min f.d. M3
![]() ![]() 1/ BMW Cup resultat arkiv (inkl. länkar till mylaps.com) från tävlingar tidigare år, har spenderat timmar att studera gamla resultat inte minst innan jag bestämde mig att börja tävla i Cupen. Nu finns inte ens tävlingarna från 2007 att finna. Bara en totalsammanställning. 2/ bildarkivet.... 3/ nyhetsnotiser. Inser att det tar tid men är trevligt och gör hemsidan mer levande. Dock inte livsviktigt. 4/ på anmälan till BMW Cup kunde man tidigare skriva in kommentar om t.ex. transponder nummer. Praktiskt. En till fråga... det finns det ett "Login", men för vem..? Vi ses på Mantorp. ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||
Bra synpunkter. Vi är flera numera som kommer dela på ansvaret för sidan och alla har inte hunnit trimmas in. Detta för att just uppdateringar inte skall ligga på en enda persons ansvar och att det då står och faller på om denne finns tillgänglig på sin fritid
![]() Jag satt uppe inatt så jag uppdaterade din anmälan strax efter 01 ![]() Inloggningen är just nu bara för styrelsen tills vi trimmat in gänget som skall hålla i sidan så de åxå är aktiva på forumet som bland annat finns balom inloggningen. Det kommer även finnas diverse dokument som rör medlemskapet i ett filarkiv samt de erbjudande som våra sponsorer ger till bmw sc medlemmar. Tack Johan för att du tog dig tid att komma med dina synpunkter och förslag det är trots allt det som gör sidan till en angelägenhet för oss alla ![]() |
||||
Vi brukar skicka en liten flaska Jäger till Fransson vid 01-tiden när varvtalet börjar minska, och då brukar han kunna hålla varvtalet uppe några timmar till.
Billig i drift ![]() Precis som Fransson säger så kommer sidan att fortsätta utvecklas baserat på våra medlemmars önskemål lite snabbare, och mer frekvent när vi väl är fler som har inhämtat webmasterkunskapen. _________________ BMW MC-klubben |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3408 besök totalt |