Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
NÅn som ska till söderhamn den 14 sep??
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (4954 totalt)
K Lundkvist
Gävle
Här sen Nov 2002
Inlägg: 316



Kanska ska lägga en liten sammanfattning av dagen och bilarna.

Som det ska vara så var det fint väder och lagom temp. Det var dessutom deltagar rekord med ca 30 gatbilar, 4st R-bilar och 10 MC. Kan bara säga att jag tycker SMK Söderhamn gör en kanon bra jobb med dess arr. Dagen avlöpte utan värre problem än snurrningar och bilar som vart lite trötta så ambulanspersonalen kunde gotta sej i finvädret. thumbs up

Det var salig blandning på bilarna. Här kommer några...

--------------
R-bilar

AWR Saaben
2st Alfa GTV
Volvo 740 VOC

--------------
Gatbilar

Audi S4
Nissan 200 (Preppad)
Porsche 964
Porsche 996 Turbo
Porsche 911 '73
Nissan 200
Audi S2
Opel Kadett GSI
Audi S2 (Preppad, 620HK)
Honda CRX
Audi A4
Skoda octaviaRS
Volvo 240 med Rallysnurra
Alfa(or?)
Ett par äldre Audis
Ford Sierra
Volvo 740(jag själv)

Har nog glömt några... samt att det var förvånasvärt dåligt med BMW

_________________
/Krister Lundkvist
www.klundkvist.se
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Hm, man kanske ska ta sig dit någon gång så att det blir flera BMW:s...

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Inlägg: 7288



Hmm, nu känns det mkt synd att det inte blev nåt. Men det är ju ungefär samma känsla att klippa gräs och måla fasad också. thumbs down Men Kinnekulle 27/9 ska det bli!!!!!

AWR-Saaben hade varit kul att se, Johan har vait där med gatbilen tidigare medan de reparerat racern, antar att den gick hyfsat?

S2:an, var det den orangea med giga-utblås på sidan?

_________________
Per Hansson
https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Teres
Gävle
Här sen Aug 2003
Inlägg: 129


Trådstartare
Nästa år då ska jag tam i fasen prova bilen. Ska byta en massa busningar och sånt i vinter plus att det ska bli en massa stålomsbunda bromsslangar och en massa sånt i motorn oxå. Ska bara besikta bilen innan jag ställer av den så jag slipper sånt skit i vår Har en massa planer men det är ekonomin som styr tråkigt nog.

Nån som vet om besiktingen i söderhamn är trevlig, fanns ju inga tider här i Gävle- sandviken på år och dar

Men blir det nån Bmwträff på röberg nästa år så är det iaf inbokat konköring för min del där.

Mvh

_________________
Teres karlsson


330 E46-01
325 E30 -88 x2
323 E30 -85
Citera
K Lundkvist
Gävle
Här sen Nov 2002
Inlägg: 316



Pär Hansson skrev:
Hmm, nu känns det mkt synd att det inte blev nåt. Men det är ju ungefär samma känsla att klippa gräs och måla fasad också. thumbs down Men Kinnekulle 27/9 ska det bli!!!!!

AWR-Saaben hade varit kul att se, Johan har vait där med gatbilen tidigare medan de reparerat racern, antar att den gick hyfsat?

S2:an, var det den orangea med giga-utblås på sidan?


Japp, AWR-Saaben gick fint den, där kan man prata odramatisk körning.

S2an är Sörehalls orangea från Gävle. Men han har sitt utblås i mitten bak. Han laddade som fan i söndags allafall, det var 4-hjulsställ lite här och var tills en drivaxel gick av. Tråkigt för det var spektakulärt att se.

_________________
/Krister Lundkvist
www.klundkvist.se
Citera
K Lundkvist
Gävle
Här sen Nov 2002
Inlägg: 316



Teres skrev:
Nästa år då ska jag tam i fasen prova bilen. Ska byta en massa busningar och sånt i vinter plus att det ska bli en massa stålomsbunda bromsslangar och en massa sånt i motorn oxå. Ska bara besikta bilen innan jag ställer av den så jag slipper sånt skit i vår Har en massa planer men det är ekonomin som styr tråkigt nog.

Nån som vet om besiktingen i söderhamn är trevlig, fanns ju inga tider här i Gävle- sandviken på år och dar

Men blir det nån Bmwträff på röberg nästa år så är det iaf inbokat konköring för min del där.

Mvh



Japp, ekonomin brukar inte vara på samma nivå som viljan. Ska själv uppdatera väghållningen, samt se över bussningar och bromsar i vinter.

Besiktningen i Söderhamn är trevlig, besiktar alltid där. thumbs up

_________________
/Krister Lundkvist
www.klundkvist.se
Citera
Teres
Gävle
Här sen Aug 2003
Inlägg: 129


Trådstartare
Låter bra att dom är trevliga.' fast det vissar välk sig i okt om du är snälla =)

_________________
Teres karlsson


330 E46-01
325 E30 -88 x2
323 E30 -85
Citera
Inför träffar
NÅn som ska till söderhamn den 14 sep??
<<   1, 2
3 besök senaste veckan (4954 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande