Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Grand Prix Legends
771 besök totalt
Birger
Falun
Här sen Sep 2003

Trådstartare
Grand Prix Legends

Jag har nyss införskaffat detta spel då jag hört att det ska vara häftigt, trots att det har några år på nacken. Jag har dock problem med installationen. På slutet på setupen kommer det en ruta att det inte går att installera ActiveMovie, då det som finns på datorn har ett annat språk. Rekomendationen är att ta bort ActiveMovie programmet som redan finns på min dator men jag vet inte vad det är för program.

om någon förstår vad jag menar vore jag väldigt tacksam för tips hur jag ska gå vidare.

//birger

Viktor Pousette
Kalmar
Här sen Jan 2003

om jag kommer ihåg rätt nu så var de samma problem när jag installerade GPL.
Men jag har för mig att jag struntade i att installera ActiveMovie och de fungerade ändå.

Jag tycker du ska pröva att köra utan de programmet, kan juh fungera

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Det medelandet kan du lugnt ignorera.

Glöm inte o patcja spelet med alla grejer... Har du bredband så skicka mig ett PM så kan du ladda ner en bra all-in-one uppgradering

Så här ska det se ut i spelet när du kör http://magnust.d2g.com/slideshow (tryck på "Let's go" på sidan)

Malmö
Här sen Feb 2003

Magnus Thomé skrev:
Det medelandet kan du lugnt ignorera.

Glöm inte o patcja spelet med alla grejer... Har du bredband så skicka mig ett PM så kan du ladda ner en bra all-in-one uppgradering

Så här ska det se ut i spelet när du kör http://magnust.d2g.com/slideshow (tryck på "Let's go" på sidan)

Härliga bilder

Racingsimulatorer
Grand Prix Legends
771 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande