Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Curbs i gummi el dylikt???
1070 besök totalt
JEANSGARAGET
Hörby
Här sen Okt 2006

Trådstartare

Hejsan, jag ska lägga banan till Ludvika MS driftingtävlingar iår, gjorde det även förra året. Men nu är det så att jag med flera är rätt trötta rena konbanor som är svåra att köra fina linjer till, dom är även rätt röriga att se för publiken.

Så nu undrar jag om nån här har nå koll på om det finns nå curbsliknande saker att köpa någonstanns som man iaf kan utforma alla innerkurvor på ett bra o realistiskt sätt.

Hittade dessa http://www.meaggenevad.se/Lillabla/adm/upload/Avstangning/Avstangning. . . . . sida 22 i en annan tråd på detta forum, kanske skulle kunna funka men har ni nått bättre tipps på vad jag ska försöka få Klubben att köpa in så vore ja jättetacksam.

eller har ni nå heeeelt andra tips på bra o tydliga banmarkeringar så skriv det här, tackasam för alla tipps som kan göra banan frän.

mvh / chrille www.jeansgaraget.se

Fixhult
Här sen Apr 2004

Gummifötterna till flipflopmarkeringarna borde väl fungera, men det är ju bara svarta. Dvs på sidan 17. De kan vara enklare att få tag på till lämpligare pris än nya jämför med farthindret "Guppi" som jag skulle gissa är mindre vanligt (men snyggare i svart/gult).

Enkel rad med smala däck syns ju rätt bra de med (målas i valfria färgkombinationer). De behöver ju inte bindas ihop lika hårt som däcksbarriärer men det blir ju enklare att vara funktionär om de inte flyger fritt.

Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Bara att börja leta.

Kan tillägga att jag gav upp rätt fort.

http://www.goodboog.com/gb/products/subcategories/19997/sv/plastproduk . . . .

1070 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande