| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Le Mans sänds i Eurosport!
|
1262 besök totalt |
|
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
|
Re: Le Mans sänds i Eurosport!
Fan va kul!! Bevkningen av LeMans de senaste åren har varit riktigt dålig. I alla fall med de kanaler jag haft tillgång till. _________________ Pehr Johnsson Porsche 964 C2 -93 Porsche 944 S2 -89 Såld. |
||||
|
Synd att du inte har haft Motors TV, deras bevakning har varit fantastisk. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Re:
Jag hade någon riktigt bra stream från någon holländsk källa sist, utan kommentatorsljud men jag körde le mans-radion till, det gjorde ju att man kunde justera upp motorljuden efter eget tycke också
_________________ Martin Öberg
|
||||
|
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
|
Mjo hela 24h racet samt sammandrag kan man ju inte klaga på. Tyvärr kan jag inte se racet på tv då jag kommer att vara bortrest till den lilla byn Le Mans den helgen Hoppas att det blir lika bra väder i år som 2006. Enduranceracing i världsklass kl 2 på natten med sån värme att man kunde ha badbrallor och en t-shirt på är en upplevelse.
_________________ Renault 5 GTE -88 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Le Mans sänds i Eurosport!
|
1262 besök totalt |