| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Bapelsin ångar på???!!!
|
6010 besök totalt |
|
Bapelsin ångar på???!!!
Vi är nu klara med nästan allt,,, så vi tänkte kolla om ni andra är det. Vi har gjort vägningen av bilen och ska göra hjulinställningen i helgen och sen lägga täcke över 635:an. Hur går det för er andra då??....
_________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Re: Bapelsin ångar på???!!!
För sakta... Bilen står i alla fall på 4 hjul nu. Nylackad invändigt, motorn på väg ihop, toppen klar och nytt styrsystem på väg från USA -Vi får se om vi ses på Mantorp eller Sturup!
_________________ Patrik Skoog |
||||
|
Säger som Gunde Swahn: Jobba lite i uppförsbacken får du vila sen. Inte missa Mantorp Patrik! Gör som jag och skicka familjen ett vykort då och då från verkstan!
||||
|
Re:
Trimma Johan, Trimma, trimma, trimma
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
|
Jag har en Gunnar,,, En sån borde alla ha Annars är man som en anka i en damm...cool på ytan men under går benen som bara f-n Har lagt uppet så att den vecka vi har barnen så går mobilen varm så att man får grejer och jag har en del hjälp från mitt jobb på Autoexperten. Denna vecka gör Gunnar en del jobb, men inte allt, det kan jag inte begära, och när vi inte har barnen ja då är det anka Föresten Patrik, vad satsar du på för styrsystem?
||||
|
Re:
Ingen risk Johan...för när man startar den här bilen så talar han om vem som bestämmer direkt
||||
|
Re:
Finns mycket att trimma på både mig och bilen men tyvärr räcker det nog inte för att hänga med när det kommer en GTR flåsande. Försöker att hålla mig från att trimma motor tills allt annat är på topp. Intalar mig själv att det är tuffare att åka fort i böjarna än på rakorna. Dessutom är det bra för plånboken och så är det ganska bra att ha något att skylla på när man inte hänger med konkurrenterna..
_________________ Johan Armskogh |
||||
|
Låter finfin..berätta hur det går med
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Bapelsin ångar på???!!!
|
6010 besök totalt |