Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Simbins GTREVO, STCC & Raceon
1, 2, 3 ... 13, 14, 15   >>
117717 besök totalt
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator
Trådstartare
Pressrelease från Simbin idag. Snart släpper de GTR Evolution! Det kommer att släppas som ett fristående spel samt som expansion till RACE07.

* 22 GT-bilar i tre klasser
* En mycket detaljerad version av Die Grune Hölle - Nordslingan ska finnas med!
* Släpps under 2008

http://www.simbin.se/


_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8289



Cobblestonen ser ut som ett fotografi!
Helt otroligt vad den elektriska utveckligen går framåt. Jag var med den äldste grabben och såg Ratatouille - shit bacon vad det går att teckna verklighetstroget! Antagligen görs väl också det elektriskt?

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18555



Brünnchen?

Ser ju grymt bra ut, är det verkligen en screenshot eller är det "fingjort"? Måste man ha en burk för 80' för att det skall se ut sådär?

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator
Trådstartare
nä man behöver faktiskt inte en jätteburk för att det ska se snyggt ut. Ett 8800 GT grafikkort för cirkus 1400 kr fixar så att det ser bra ut.

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
_Andrew_
Eskilstuna
Här sen Aug 2007
Inlägg: 34



har inte grafikmotorn ifrån F1 2001 uppdaterats något?..

ser mest ut som högre upplösning på texturerna.

_________________
Andreas Nyström
Citera
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007
Inlägg: 332



Jodå har hänt en hel del även om tja de knappast kan ses som cutting edge längre som de typ kunde på f1 2001 tiden när EA var utgivare... Sedan är det rätt stor skillnad på grafiken i ex GTR 2 och Race 07 fast det är samma motor i grunden .

_________________
Pär Öqvist
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Jaha vad trevligt! Ska man kunna köra allt i GTR Evolution då eller? Alltså allt som går i Race07 och GTR bilarna från GTR2 ?

_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator
Trådstartare
Nisse977 skrev:
Jaha vad trevligt! Ska man kunna köra allt i GTR Evolution då eller? Alltså allt som går i Race07 och GTR bilarna från GTR2 ?


Nä så har jag inte fattat det. Jag har fattat det som att det är RACE07 fast plus Nordslingan samt några extra bilar med lite mer pulver under huven.

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9008



Nämen sedär, har inte haft stenkoll på vad detta projekt är men jag har hört lite rykten, förhoppningsvis innehåller det något man jobbat på

Misstänker att iallafall en av mina bilar finns med.

edit: varför märkte jag inte när detta pressmeddelandet kom och hur kommer det sig att ingen sade nåt till mig haha

_________________
Martin Öberg
Citera
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007
Inlägg: 332



22 GT bilar så en hel del från de som finns i GTR 2 kan man tänka plus lite nya som aston martin och C6r

_________________
Pär Öqvist
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator
Trådstartare
Sant oqvist. Det var en tankevurpa från mig. Det är 22 NYA bilar ja...

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
SRMrolle
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 704



börjar du bli gammal Niklas?


Grattis på födelsedagen

_________________
Roland Johansson

[SRM]Rolle

www.racingmates.se
Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag

Probably the friendliest team in the world
Citera
Niklas Maravic
Örebro
Här sen Jan 2003
Inlägg: 4704

Hjälpmoderator
Trådstartare
Tackar! Ja man börjar bli farbror...

_________________
May the Downforce be with you

Team Swedish Racing Mates
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9008



Vad tror ni om den här då?



Hörde att två av mina bilar kommer med också thumbs up

_________________
Martin Öberg
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006
Inlägg: 1305



obizzz, vågar man hoppas på att du programmerat ihop en Grand-Am GT RX-8? Vore kul att yla runt med en 3rotor på Ringen.

Känns som att spelet är nära, Race07 uppdaterades ikväll och GTR Evolution-loggan syns i huvudmenyn ju. Nu finns iaf en Honda bland 2007-bilarna!

_________________
Linus Pettersson

Svenska Wankelregistret
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9008



Klurax skrev:
obizzz, vågar man hoppas på att du programmerat ihop en Grand-Am GT RX-8? Vore kul att yla runt med en 3rotor på Ringen.

Känns som att spelet är nära, Race07 uppdaterades ikväll och GTR Evolution-loggan syns i huvudmenyn ju. Nu finns iaf en Honda bland 2007-bilarna!


Jag hade just en pratstund med producenten för GTR Evolution över msn, det var han som skickade länken till den där, hur nära det är kan jag bara spekulera i men han verkade lite stressad

_________________
Martin Öberg
Citera
Liverpoolarn
Växjö
Här sen Sep 2004
Inlägg: 377



obizzz skrev:
Klurax skrev:
obizzz, vågar man hoppas på att du programmerat ihop en Grand-Am GT RX-8? Vore kul att yla runt med en 3rotor på Ringen.

Känns som att spelet är nära, Race07 uppdaterades ikväll och GTR Evolution-loggan syns i huvudmenyn ju. Nu finns iaf en Honda bland 2007-bilarna!


Jag hade just en pratstund med producenten för GTR Evolution över msn, det var han som skickade länken till den där, hur nära det är kan jag bara spekulera i men han verkade lite stressad


Jäkligt skoj för dig Martin!! Jag ser verkligen fram emot detta "expansion pack" till Race07. Vad är det för bilar du "gjort"?

_________________
Henrik Rosén
Citera
Martin Palm
Örebro
Här sen Okt 2005
Inlägg: 1168



Atari har skrivit att det är 20 Juni som gäller för spelet i Europa om jag minns rätt.

_________________
///Mart1n Pa1m
Volvo V60 Polestar MY18 - Bursting Blue
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9008



Liverpoolarn skrev:

Jäkligt skoj för dig Martin!! Jag ser verkligen fram emot detta "expansion pack" till Race07. Vad är det för bilar du "gjort"?


Kan inte avslöja det innan det finns en officiell lista på vilka bilar som är med, så fort en sån kommer ska jag berätta vilka av dem jag gjort. Det är en gatbil och en racebil iallafall.

Made: aha, det hade jag missat

_________________
Martin Öberg
Citera
Richard T
Stockholm
Här sen Nov 2006
Inlägg: 153



obizzz skrev:
Liverpoolarn skrev:

Jäkligt skoj för dig Martin!! Jag ser verkligen fram emot detta "expansion pack" till Race07. Vad är det för bilar du "gjort"?


Kan inte avslöja det innan det finns en officiell lista på vilka bilar som är med, så fort en sån kommer ska jag berätta vilka av dem jag gjort. Det är en gatbil och en racebil iallafall.

Made: aha, det hade jag missat

Gatbil?? Trodde alla va racebilar

_________________
Richard Trange
www.richardtrange.se

#27, JTCC 2009.
Citera
Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004
Inlägg: 9008



RichardSWE skrev:
Gatbil?? Trodde alla va racebilar


Citat:
GTR Evolution for PC comes with 22 GT car models in 3 different classes plus a selection of exclusive production cars. Further to this SimBin adds WTCC Extreme, tuned concept cars based on the FIA WTCC cars.

_________________
Martin Öberg
Citera
Racingsimulatorer
Simbins GTREVO, STCC & Raceon
1, 2, 3 ... 13, 14, 15   >>
117717 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande