Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1302 besök totalt |
944 Sverige forum nere?
Ursäkta om jag frågar om ett annat forum här, men jag vet att det finns folk här som hänger där oxå. När jag försöker logga in på sidan får jag This site has been suspended Är det bara jag eller har det hänt något. Pelle M _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
Kan som moderator på 944sverige.com meddela att det HAR hänt något. Lite trassel med försenad betalning av räkning till webhotellet...
Grundarna av forumet jobbar på problemet men troligen är det svårt att få igång forumet så länge det är helg. Så vitt jag förstått så är det inte en fråga om att det inte fanns pengar utan bara att det glömts bort. Forumet har ju lite sponsorer som bidrar med pengar till årskostnaden som tur är. Hoppas det är igång i början av nästa vecka, abstinensen är svår för många... jag har fått PM på rejsa, samt både SMS och samtal på mobilen från förtvivlade brukare... (jo det är faktiskt sant alltihop!) Men som sagt forumet bör förhoppningsvis vara igång igen i början av nästa vecka. ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1302 besök totalt |