Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10003 besök totalt |
Re:
Hmm det har du ju rätt i, men har sett ganska mycket bilder på folk som har vanliga spännband :P, fast det sitter ju på orginalplats, men är inte ett orginalbatteri så det passar inte i fästena, jaja, struntsamma, vad jag än gör så kommer det inte lossna när jag brummar fram lite försiktigt på anderstorp ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||||
Re:
Hmm..... ![]() Mvh Björne _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||||
Re:
Tror inte min bil når upp i några 95db trots att den låter ganska mkt, hade nog vart hörselskadad nu om den låtit så mkt. ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||||
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||||||
Re:
Vi bjuder ofta in licensierade förare med gatbilar från andra klubbar via Rejsa så håll ögonen öppna. Dock inte denna gång. _________________ BMW MC-klubben |
||||||||
Då var man packad igen (bilen alltså)
![]() Skall bli mycket intressant att få prova A-Torp och se hur den är för oss med lite klenare bilar. Jag vill inte vara neggo men det kan vara bra att veta om att väderutsikterna ser lite osäkra ut. Dock verkar det ju inte vara några massiva mängder nederbörd. ![]() Nåja det förändrar inget för mig utan vi får helt enkelt hålla tummarna på att detta inte stämmer. Verkar ju bli riktigt bra uppslutning av trevliga bilar härifrån rejsa. Vi ses på banan! ![]() _________________ ![]() NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||||
Det skulel vara regn här hemma idag, nu är var det gassande sol och 25grader kl 10
![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||||
Re:
Nu ser det bättre ut än igår kväll på SMHI . Håller den utvecklingen i sig kanske vi slipper regn. Hoppas hoppas.. MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||||
Re:
Ja mycket skruvande är det började 6.20 imorse håller på fortfarande ![]() hinner inte ens tvätta den så är det när man är ute i sista sekunden ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||||
Jag han tvätta o dona.. lagom när jag skinnat bilen kom regnet
![]() ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||||
Har precis krängt på två nya gatdäck...och nu visar prognosen uppehållsväder...
![]() R-däcken får väl hänga med i skuffen. Tur att man har herrgårdsvagn... ![]() MS// _________________ M @r cus S v e nning son Bmw 328 coupe -95 VW Golf GTE Skoda Enyaq VW Caddy -16 |
||||||||
Re:
Samma här! ![]() Bilen är nytvättad ute i regnet, med r-däck i skuffen och Unika boxarna i kylen till mig och min co-driver. Tobias H hänger med som fotograf, oc ![]() Det är väl bäst o hoppa i bingen nu ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 10003 besök totalt |