Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
812 besök totalt |
"Bandag" Björkvikring fredag 1/8
Hej. Jag och några kompisar har hyrt björkvikring fredagen den 1/8. Vi har inte varit där innan och kört, så vi kommer nog kona upp en A-sprint om inte annat. Det kommer både vara gatbilar och några tävlingsbilar. Banan är hyrd mellan 09.00-18-00 Men jag ska vara ärlig och säga att det inte är någon arrangerad bandag, utan ett kompisgäng som hyrt banan för att gasa av sig lite. Pris ca 1000:- (lite beroende på hur många vi blir) Så om någon skulle vara intresserad att vara med och åka med oss så är det bara att höra av sig till mig. MVH Jonas 011-400 44 68 (det är kopplat till en mobil) _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
Ingen som är sugen på att gasa av sig lite på fredag?
om man inte vill köra på de större banträffarna för att man känner sig lite osäker är detta ett perfekt tillfälle att prova på. Bilen behöver inte vara av supersportmodell. För att nämna några av bilarna som ska vara med Opel kadett Gsi, Volvo 240, Colt. Så är det något som verkar intressant så är det bara att ringa. Priset är lite beroende på hur många vi blir, dock inte över 1000:-. Snarare 800:- _________________ J o n a s J o n s s o n Radical SR3 RS RS2 i SPVM |
![]() |
Inför träffar
![]() |
812 besök totalt |