Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 16809 besök totalt |
www.motonsuspension.com
Toyota-dämparna finns under Motorsport, verkar inte finnas några Clubsport. Priser på Moton om man handlar från USA kan man hitta här http://www.racersedge-inc.com/racersedge/rehome.nsf/0/D58245401ADF9A978525740700685620?open&id=9.2 Det går också att handla direkt från Moton i Holland, dom var mycket trevliga att ha och göra med och gav bra support. /Dea _________________ Andreas Olsson Porsche 944 TURBO -90 PCS #9245 |
||||||||||||
Jaha, Andreas hur ska det gå..... det är den stora frågan......
Jag vet ju att utgångsobjektet kunde vart mer välbyggt....... ![]() men man kanske inte kan förvänta sig...... Men klar kommer du inte bli inte på ett tag eller????? HAHAHAHAHAHA!!!!! _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||||||||||
Re:
Haha, o där kom hetsen vi pratade om innan ![]() Jadu Andreas, nu får du allt se till att få ur den ur garaget snart. ![]() |
||||||||||||
Re:
Tack! _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Haha, du växer aldrig upp killen... ![]() Alla bygger bil på sitt sätt, nu blir den som jag vill ha den. _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Ja man behöver lite glada tillrop från detta eminenta community ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Sant ![]() Ser fram emot en åkamedtur i besten nästa år då! |
||||||||||||
Re:
Lugna gatan just nu. Letar nya hjul och ny förarstol nu under vintern. Som Vrod säger så är det lite garagebygge som prioriteras. Luftvärmepump nu i nästa vecka mm. Men Bettan står fint o vilar ute i garaget! ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Den kommer ju gå bättre än den någonsin har gjort tidigare!!!! ![]() ![]() Så vi ska nog kunna hettsa Andreas till att jaga Pöschar!!! ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||||||||||
Re:
det tror jag säkert, inte så svårt, är inte jag som byggt den om det är det du försöker få fram.. ![]() Kolla med Lövan som byggde den om det är nått du vill klaga på _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||||
Extremt läcker bil. Har varit dåligt med supras på våra träffar. Är du klar i maj så är du varmt välkommen.
www.stacc.se Lycka till i vinter! _________________ Andreas Håkansta |
||||||||||||
Re:
Hade gärna tagit bort SMR dekalerna om hade sett hur det såg ut när den plockades isär. Det fanns en del "kreativa" lösningar. _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||||||||||
Re:
Jag vet och såg att det löstes på många dåliga sätt men inte min bil och inte jag som byggde så det är upp till ägaren själv Men så är det med allt om man inte byggt bilen helt själv från första mutter och skruv, svårt att hålla styrning när ägaren gillar att skruva på bilen själv men inte alltid löser det på snyggaste sätt..Går ju inte att åka landet runt och kolla om dom är värda dekalen, och ibland lägger jag ner dekaler i ett packet när nån köper en sliconslang och inget mer som plötsligt sitter på en nissan micra osv... _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||||
Re:
Jag är inte så lätthetsad Jocke.. ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Mycket trevligt, det vore skitkul att testa på lite! Tack för komplimangen, jag gillar din EVo också, men det vet du ju redan.. ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Nu lägger vi inte mer krut på denna diskussion. Nu byggs bilen som jag vill ha den - hoppas resultatet blir bra i slutändan. Men har ju ett visst sug efter att åka, bilen har inte varit i trafik sen 2006. Nu är bara frågan om jag skall plocka ur motorn i vinter o få den "komplett" redan till våren. Hmmm... ![]() _________________ Andreas Sjöström BTG 07:42 |
||||||||||||
Re:
Sluta Andreas!!!! Den kommer ju ALDRIG bli klar då!!!!! ![]() ![]() _________________ Joakim Ragnarsson -Jag är ALLTID snabbast, för jag står fortfarande på pallbockarna...... |
||||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 16809 besök totalt |