Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 1 besök senaste veckan (32359 totalt) |
Ja så är det, att man får lära sig mycket om kolfiber nu. Kommer även ihåg när Hurtig gjorde det på Knutan, tror att de vilar en förbannelse över huvar där. Men imorrn är bilen tillbaks i verkstan efter uträtning av div. plåt
![]() ![]() Det ÄR mitt fel att bilen tillhör Bapelsin idag, men jag tror att han förlåtit mig för det ![]() Utgiftskontot: 1 diesel 2 motorhuvar 3 bensin ![]() _________________ Patrik Silverstam BMWSC 001..:-) |
||||
Re:
Med tanke på vad det svarta guldet kostar hos Flossman så måste Diesel-Doris vara RIKTIGT törstig... ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Johan Armskogh |
||||
Jahapp nu blev det ingen visit i BMW cup för mig iår, hade tänkt köra dom två sista nu men det blir det inget av
![]() Efter sex till trasiga kolvar har jag nu hittat problemet, innehållet i min katt ville inte infinna sig i att stanna i höljet utan fanns en halvmeter längre bak i avgassystemet med plugg som följd > ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Re:
Synd Niklas, vore kul att se dig i alla fall på Gelleråsen och på efterföljande fest & årsmöte (som måste vara närmst för dig sett ur vårt racing kalender perspektiv) ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
Jo jag hade sett fram emot det ![]() ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Re:
Nu har väl inte motivationen hunnit ikapp ännu så det är lite tveksamt, speciellt då jag är lovad leverans av vevaxeln till den v39 men det kan ju alltid strula lite. Så även för mig blir det lite tajt med tid att få den klar ![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Jag gillar britter
![]() Undra om de vill komma till Sweden och tävla ![]() _________________ olof Johansson |
||||
Re:
Bra att du tar kontakten ![]() ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||
Spa ??? !!!
![]() ![]() ![]() ![]() Nu får vi nog se till att öka takten på skruvandet så att vi kommer till start snart ![]() ![]() ![]() Eller vad säger du Johan? ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||||
Re:
"Lekbudgeten" räckte inte till en E46M3 och än mindre till en GTR så det fick bli en snikvariant istället. En bild säger mer än 1000 ord sägs det så jag skall fota lite imorrn så får vi se. Det blir något som ingen byggt på tidigare i alla fall. _________________ Patrik Skoog |
||||
Re:
isetta ![]() ![]() Gissar på en 1 serien _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 9, 10, 11 >> 1 besök senaste veckan (32359 totalt) |