| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Testrejs #3: STCC @ Mo i Rana, 3/11, kl 21.00
|
2 besök senaste veckan (5220 totalt) |
|
Dags för testrejs nummer 3. Nu tänkte jag att vi skulle testa nedladdade banor. Vi ska ju köra med Mo i Rana och Kinnekulle i ligan och de finns ju inte i spelet utan måste laddas ner. Det gör ni här: http://www.megaupload.com/?d=ILLPMFG Hur gör ni då? 1) I er mapp som heter c:\Programfiles\Steam\Steamapps\DITTANVÄNDARNAMN\race07 skapar ni en mapp som ni kallar GameData. 2) Under denna mapp skapar ni en ny mapp som ni kallas Locations. 3) Gå in i den. I den så lägger ni mapparna Moirana och Kinnekulle (som ni laddat ner). Gör ni detta skall ni hitta banorna under Add-ons i GTREvo/STCC. ---------------------- Namn: rejsa.nu Lösen: sprint Bilar: STCC Bana: Mo i Rana Väder: Changeble Träning: 21.00-22.00 Kval: 22.00-22.10, super pole Rejs: 30 minuter med obligatoriskt depåstopp och byte av 4 däck. OBServera detta! ALLA fyra däck skall bytas. Fuska inte med detta. Jag kan se om ni gör det eller inte.
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Re:
Då kan du den banan bra då oyvind, Vad har du för tid med STCC
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Re:
Jeg har ikke testet den med STCC enda, bare kjort den i rFactor
_________________ Oyvind Andersen |
||||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Hann hem
Har dock bara testat 2 varv men det löser sig om inte annat ska någon komma sist också
|
||||
|
Re:
Kolla på fler ställen, den ligger ensam på ett annat ställe o den funkar (I Spelet) _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Gör en sökning på din steam-mapp och ta bort allt som har med Mo i Rana att göra och lägg över på nytt.
I spelet ligger den under Addons. Så här det det ut hos mig:
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (5220 totalt) |